tiliti Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13986381&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=22176 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Har tungt for det idag jeg, HVA var meningen som fyren hadde funnet? Å tjene penger på å selge strektegninger? 0 Siter
soleil Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Har tungt for det idag jeg, HVA var meningen som fyren hadde funnet? Å tjene penger på å selge strektegninger? "Hva er meningen med livet? Jeg er utdannet filosof (med hovedfag fra Universitetet i Oslo), og har funnet svaret - som vil bli formidlet til vinneren av auksjonen i form av et håndskrevet brev på minimum 5 sider." 0 Siter
favn Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 "Hva er meningen med livet? Jeg er utdannet filosof (med hovedfag fra Universitetet i Oslo), og har funnet svaret - som vil bli formidlet til vinneren av auksjonen i form av et håndskrevet brev på minimum 5 sider." Hehe, sleipt. 0 Siter
Rubia Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Meninga med livet for kr. 325.-? Vel, vel...det er vel kansje noen som biter på... 0 Siter
tiliti Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Har tungt for det idag jeg, HVA var meningen som fyren hadde funnet? Å tjene penger på å selge strektegninger? Kanskje meningen med livet var å selge meningen med livet :-) ¨ Siden jeg ikke har kjøpt meningen med livet så vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 "Hva er meningen med livet? Jeg er utdannet filosof (med hovedfag fra Universitetet i Oslo), og har funnet svaret - som vil bli formidlet til vinneren av auksjonen i form av et håndskrevet brev på minimum 5 sider." Å, herregud, leste ikke godt nok jeg! hehe... Trodde fyren solgte bilder. Jaja, noen går vel på det der også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.