Gå til innhold

Dokumentsamling til Kina - VB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joho!

Dette er så ferskt hos meg enda at jeg burde huske det!

* Nye legeattester (skjema fra VB kommer)

* Nye politiattester (på engelsk, ikke uttømmende)

* Originalen av godkjennelsen (NB, få notariebekreftet en kopi, som man tar med til Kina på hentereisen)

* Oppsett av økonomi, der signatur notariebekreftes (skjema fra VB kommer)

* presentasjonsbrev til CCAA. (forslag fra VB kommer)

* Bildepresentasjon. (2 passbilder av hver, 2 bilder av huset utvendig og ca 6 bilder av familien i ulike situasjoner)

* Bekreftelse fra arbeidsgiver, med inntekt, utsikter til videre arbeid osv. (på bedriftens brevpapir)

* Kopi av de sidene i passet der bilde og nr står. (NB, må være 2 år igjen på passet)

* Ny vigselsattest og fødselsattester, evnt notariebekreftede kopier av de dere har.

Jeg tror det skulle være alt. :o)

Lykke til!

MVH

Gjest Tina som skal til Kina

Joho!

Dette er så ferskt hos meg enda at jeg burde huske det!

* Nye legeattester (skjema fra VB kommer)

* Nye politiattester (på engelsk, ikke uttømmende)

* Originalen av godkjennelsen (NB, få notariebekreftet en kopi, som man tar med til Kina på hentereisen)

* Oppsett av økonomi, der signatur notariebekreftes (skjema fra VB kommer)

* presentasjonsbrev til CCAA. (forslag fra VB kommer)

* Bildepresentasjon. (2 passbilder av hver, 2 bilder av huset utvendig og ca 6 bilder av familien i ulike situasjoner)

* Bekreftelse fra arbeidsgiver, med inntekt, utsikter til videre arbeid osv. (på bedriftens brevpapir)

* Kopi av de sidene i passet der bilde og nr står. (NB, må være 2 år igjen på passet)

* Ny vigselsattest og fødselsattester, evnt notariebekreftede kopier av de dere har.

Jeg tror det skulle være alt. :o)

Lykke til!

MVH

Tusen takk, AAA!

Hvilken gruppe er du i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...