Gå til innhold

Til AAA: adopsjon nr. 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det gikk som lynet du! :o)

Vi tok kontakt med sossen i januar. De sier at man ikke skal vente mer enn 3 måneder før man er igang, men vil ikke begynne før man faktisk har vært hjemme et år. For oss ble det sånn da at første møte ble i slutten av mars, etter at vi hadde ventet ca 2,5 måneder. En utredning av søkere til andregangsadopsjon skal ta max 2 måneder i vår kommune, det klarte vi også med god klaring, rapporten ble sendt til Region Vest en uke før de 2 månedene var gått. Så brukte de 3 måneder og 10 dager var det vel.

Forstår godt at dere vurderer å bytte sånn som situasjonen er i Korea nå. Og Kina har jeg ingen som helst problemer med å anbefale på det varmeste! Bare husk at det skal være minimum 2 år mellom barnet dere har og nestemann, og med den farten det er i Kina nå, så kan det blir et "problem" hvis dere begynner allerede nå vel?! Denne prosessen vår nå kommer til å ta ca 14-15 måneder fra første telefon til tildeling, så fremt ikke noe uventet skjer.

Lykke til!!

MVH

Jeg sniker meg inn her og sier så spennende at dere tenker på nr. to. Samtidig lurer jeg bare på når poden blir ett år? Kanskje han allerede har blitt det? Vesla som venter på oss i Kina blir ett år i november.

Vi treffes kanskje på lekeplassen om en stund? :o)

Hilsen

Jeg sniker meg inn her og sier så spennende at dere tenker på nr. to. Samtidig lurer jeg bare på når poden blir ett år? Kanskje han allerede har blitt det? Vesla som venter på oss i Kina blir ett år i november.

Vi treffes kanskje på lekeplassen om en stund? :o)

Hilsen

Han blir ett år den 20. november :-)

Og ja, vi sees nok på lekeplassen. Når reiser dere og når er dere tilbake?

Han blir ett år den 20. november :-)

Og ja, vi sees nok på lekeplassen. Når reiser dere og når er dere tilbake?

Hei

Da er de jo like gamle som jeg trodde. Hun blir et år 17.11. Det var kjekt. Tenker jo langt framover helt til skolen jeg. :o)

Vi reiser 28.10. og er tilbake 10.11. Det blir vel ikke akkurat lekeplass dagen etter, men vi får treffes der senere en gang.

Mannen i huset ble nysgjerrig da jeg fortalte at dere luftet tankene om en nr. to. Han har veldig lyst til å hilse på. Jeg skal i hvert fall hilse så mye.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...