Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dolere, er det noen der ute som vet hvilket tidspunkt man må møte opp om man ønsker å være bøssebærer i Oslo på søndag??

Skal arrangere fest på lørdag serru, blir nok både sent og fuktig det..., men har jo veldig lyst til å gjøre en god gjerning også:-)

Skrevet

Da jeg gikk med bøsse ifjor så møtte jeg opp kl. 15.

Skrevet

Her hos oss er det oppmøte på rådhuset klokken 14.30.

(Her hos oss er et par mil utenfor Oslo)

Skrevet

Aner ikke sjøl.. Sambo og jeg har "meldt oss" på nettet og telefon... Fikk beskjed av automatisk svarer at de skulle ta kontakt og gi beskjed om oppmøtested og tidspunkt.. men ikke hørt noe?

Ringer de ikke får vi ikke gjort stort mer da... : (

Kizza1365380506
Skrevet

De ringte til meg i går. Skal møte 14.30 eller 15.30. Komfirmantene har fått beskjed å møte 15.00

Mvh

Skrevet

De ringte til meg i går. Skal møte 14.30 eller 15.30. Komfirmantene har fått beskjed å møte 15.00

Mvh

Da er jeg med:-) Rundt klokka 15 er nok både alkohol og angst ute av kroppen..., takker for svar fra dere alle:-)

Skrevet

Legger til et spm, kan man velge hvor man vil samle penger? Mest praktisk i nabolaget...

Skrevet

Legger til et spm, kan man velge hvor man vil samle penger? Mest praktisk i nabolaget...

Hvis du møter opp i god tid, kan du som regel få velge deg område. Men du kan selvsagt risikere at noen kommer deg i forkjøpet.

Skrevet

Aner ikke sjøl.. Sambo og jeg har "meldt oss" på nettet og telefon... Fikk beskjed av automatisk svarer at de skulle ta kontakt og gi beskjed om oppmøtested og tidspunkt.. men ikke hørt noe?

Ringer de ikke får vi ikke gjort stort mer da... : (

Hvor bor du hen da? I Oslo?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...