-73 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har over lang tid hatt to jobber, en utenfor hjemmet, ca. 6 timer hver dag, pluss at jeg er ansatt hos mannens hjemmekontor. Det er vel ca. 50% stilling på begge plasser. Dette er vår første og eneste baby, og jeg ønsker primært å være lengst mulig hjemme + "få med" mest mulig penger. (fy skam) Kan jeg etter noen måneder gå tilbake til den ene jobben - den hjemme - for dermed å kunne vente lenger med å begynne på den jobben utenfor hjemmet?? Også var det dette med 42 eller 52 uker, 80/100%..? Jeg tjener tilsammen litt over 6G, hvis det tilsvarer ca. 340 000. Vil det lønne seg å gå for 100% utbetaling, og heller ta ferie de siste 10 ukene, ev, ferie 3 uker og ubetalt fri i 7..? Håper noen har noe erfaring/synspunkt på dette... Når må jeg dessuten bestemme meg, og sende inn søknaden? Jeg er i 7. mnd. nå... Takknemlig for all info! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.