Gå til innhold

Tom i hodet !!

Anbefalte innlegg

Gjest sjokka nå
Skrevet

Jeg sitter her å er sjokkert nå ..... hadde et besøk som fortalte om en bekjent, alenemor 28 år, 2 barn ..... og så har hun jaggu begynt å dope seg !!!! NÅÅÅÅ.

Trodde vi er så opplyste idag at vi vet hvor farlig det ER å begynne med dette ....Det verste av alt er at en slektning av henne har brukt dette en stund, og ham har hun forbanna opp og ned hele tiden, og nå sitter hun i suppa selv ..... hun hadde fått besøk en kveld da hun var helt neddopa, barna var hos henne, heldigvis hadde dette besøket kontaktet faren til barna, så han kom med en gang å hentet dem. Han er en bestemt herremann, så hun får nok ikke barna tilbake nå på en stund, heldigvis.

Men hvor dum går det an å bli .... !!!!

Skrevet

Sånt skjønner ikke jeg heller . . man har faktisk et valg.

Skrevet

Sånt skjønner ikke jeg heller . . man har faktisk et valg.

Forstår det ikke!

Men har hatt problemet tett innpå kroppen.

Min svigerinne begynte med dop som 29 årig 2 - barnsmor....

Heldigvis ute av det igjen, men for et hel....e det har vært..

Skrevet

Forstår det ikke!

Men har hatt problemet tett innpå kroppen.

Min svigerinne begynte med dop som 29 årig 2 - barnsmor....

Heldigvis ute av det igjen, men for et hel....e det har vært..

det er mange måter å "drukne sine sorger" eller "feste" på - kanskje det er vi med øl, vin og bondeanger dagen derpå som er litt pinglete? :)

Kizza1365380506
Skrevet

Nå ja, en skal gå i andres sko en mil før en vet hvor skoen trykker...

Mvh

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hun er vel like dum som de som ødelegger helse og familieliv ved å drikke alkohol og/eller utøve fysisk vold eller psykisk terror. Ganske dumt å røyke også. OG å utsette seg for faren ved junkfood og null mosjon.

Selvfølgelig må en ha høyere krav når en har eneansvar for barn, men ofte ligger det fortvilelse, sykdom og problemer bak misbruk. Ikke glem det. En bør ikke være dum for å bli utsatt for slikt her i livet!

Skrevet

Jeg tviler på at det har med dumhet å gjøre. Livet kan bli litt for mye for noen og enhver innimellom.

Men hvis man bare har hatt glansdager så er det kanskje vanskelig å forstå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...