Gå til innhold

Har vi fått det trangere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det kommet annonse under her som gjør at vi har fått ennå mindre plass til å lese/skrive på...

eller har jeg vært så opptatt av søstra min og tantebarna mine i dag at jeg ikke har sett det på kurset?

Skrevet

Nå jobber du fælt flisa *ler*

men det kan da ikke være meninga at vi skal ha sååååå pitteliten plass midt på skjermen...eller...

*sjokkert*

Jo det er visst det - syns det er skandaløst mye scrolling!

Skrevet

Jo det er visst det - syns det er skandaløst mye scrolling!

Phuhh...trodde det var jeg som var på jordet og rotet nå...

Men dette er jo helt vilt uhålbart!!!

*gremmes*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Nå jobber du fælt flisa *ler*

men det kan da ikke være meninga at vi skal ha sååååå pitteliten plass midt på skjermen...eller...

*sjokkert*

Jeg er for datadum til å skjønne hvordan jeg får til det jeg da! Så flink du er da!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

oj - mitt innlegg er SLETTET!

du verden - det som sikkert var et fornuftig innlegg. Skal vi ikke ha lov å ytre meninger??

Lurer på hva du skrev, jeg, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...