Gjest poppi Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hallo alle kjente Thaivenner! Endelig er det oss. Det var en liten feil i vår første reisebeskjed, men i morgen reiser vi! To spennende uker i smilets land står forran oss og vi gleder oss veldig! Lykke til alle andre som venter på gode nyheter! 0 Siter
Vibek Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Kjære deg, jeg ønsker deg en fantastisk god tur i morgen. (Jeg trodde du var reist jeg. Har tenkt masse på deg.) Lykke til - jeg gleder meg til å høre hvordan det var å møte gutten din. 0 Siter
rao Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Ha en riktig strålende tur til Thailand da ) Klem fra 0 Siter
Sawassdee Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Ønsker dere en riktig flott tur !!!!!!!!! ....vi får være hjemme og vente på neste reisebeskjed til Thailand...... Vennlig hilsen 0 Siter
trille Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lykke til! Vi har akkurat fått den norske godkjenningen, og er i ferd med å samle papirer til thailand for adopsjon av no 2. Har du hørt noe om at Holt også opererer fra en by i sør-Thailand nå? 0 Siter
fillolin Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Kanskje følger dere med på DOL i Thailand også....God tur! Håper at dere får fantastiske dager i Thailand og at alt er bra med barnet deres! Vi er mange som følger dere i tankene! 0 Siter
Gjest poppi Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Lykke til! Vi har akkurat fått den norske godkjenningen, og er i ferd med å samle papirer til thailand for adopsjon av no 2. Har du hørt noe om at Holt også opererer fra en by i sør-Thailand nå? Hallo! Ja nettop der er vi naa! Ikke mye tid til dol naa kan jeg si deg!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.