modesty Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Etter å ha brutt med min samboer skal vi flytte ut av leiligheten vi leier. Men hvordan skriver man et oppsigelsesbrev? Vi har tre måneders oppsigelsestid..og kan mao ikke flytte ut før 1. feb. Men når jeg skriver til huseieren, skal jeg skrive at det er gjeldende fra 1.nov eller 1.feb? 0 Siter
Gregga Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du skriver oppsigelse fra dags dato... F eks 18.10.04. Da kan du bo der til 18. januar. Vår leieboer har nettopp flyttet, hun sa opp 1.juli og flyttet ut 1. oktober. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Du skriver oppsigelse fra dags dato... F eks 18.10.04. Da kan du bo der til 18. januar. Vår leieboer har nettopp flyttet, hun sa opp 1.juli og flyttet ut 1. oktober. Tror det er sånn at det gjelder fra den 1. i NESTE måned. Så hvis hun sier opp nå, gjelder det fra 1.november til 1.februar... 0 Siter
Gjest Tigli Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Tror det er sånn at det gjelder fra den 1. i NESTE måned. Så hvis hun sier opp nå, gjelder det fra 1.november til 1.februar... Daisy har rett.. Gjelder andre regler skal det stå presisert i husleiekontrakten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.