Gå til innhold

Tobakk vs. hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få barn indikerer en viss alder. Hvis man er fjorten og ikke har kjent lukten av hasj, er vel ikke det så uvanlig. Er man i trettiårene uten å ha gjort det, vil jeg si det er uvanlig.

Jeg hadde ikke kjent lukten av hasj før jeg fikk barn, og det var av den grunnen at det var ikke vanlig i det samfunnet jeg levde i den gangen. Dvs. jeg viste at det fantes, men det var aldri i nærheten av meg. Har aldri tenkt på meg som uegnet til å oppdra barna mine av den grunn. Er godt klar over at de begge to i alder av 16 og 21 har en annen erfaring, og at det kommer av at de er oppvokst i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ja, var de bevisstløse, var det nok mer enn tobakk. ;-P "

Tja, si ikke det - en gang tok jeg et trekk av en rullings med karva blad...og det var hakket før jeg gikk ned for telling hvertfall:-)

haha

Jeg også ;-P

Gjest mistenksom
Skrevet

Hasj har en distinkt annen lukt enn tobakk, men siden du åpenbart ikke kjenner til lukten har du jo ingen måte å finne ut av dette på nå, så da er det vel bare å droppe det. Jeg må si det forundrer meg at du har rukket å få barn, men ennå har til gode å vite hvordan røyken fra hasj lukter.

Kan ikke du beskrive lukten for meg da?

Hvordan skiller den seg fra tobakksrøyk?

Røkelsesduften var såpass intens at det var den jeg kjente opp i stua, og da jeg oppdaga hva som foregikk, ble jeg såpass forbanna at jeg heiv dem ut på direkten. (Så jeg fikk ikke studert dem så veldig, med tanke på sløvhet og sånt som nevnes her)

Tenåringen min hadde ikke røkt hverken det ene eller det andre, så h*n var det heller ikke så enkelt å ferske.

Skrevet

Jeg hadde nær sagt: det burde i hvert fall være det. En ting er å selv velge å ikke røyke hasj, men å ha unngått å i det hele tatt kjenne lukten... Jeg må si jeg syns det er merkelig så normalisert og utbredt som hasj er i dag.

Jeg har ei venninne som også mener at hun aldri har kjent lukten av hasj.

Hun tar selvsagt feil - hun har vært til stede ved anledninger hvor hasj røykes flere ganger, hun vet det bare ikke selv.

Skrevet

Kan ikke du beskrive lukten for meg da?

Hvordan skiller den seg fra tobakksrøyk?

Røkelsesduften var såpass intens at det var den jeg kjente opp i stua, og da jeg oppdaga hva som foregikk, ble jeg såpass forbanna at jeg heiv dem ut på direkten. (Så jeg fikk ikke studert dem så veldig, med tanke på sløvhet og sånt som nevnes her)

Tenåringen min hadde ikke røkt hverken det ene eller det andre, så h*n var det heller ikke så enkelt å ferske.

Den kan av og til minne litt om barnåler - bare søtere og litt "klam".

Gjest tjohooo
Skrevet

Å få barn indikerer en viss alder. Hvis man er fjorten og ikke har kjent lukten av hasj, er vel ikke det så uvanlig. Er man i trettiårene uten å ha gjort det, vil jeg si det er uvanlig.

Øh hallo, er ikke alle som er innom slike miljøer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...