Gå til innhold

UNO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh... Gjorde han?

Det har ikke falt meg inn å tenke på det engang.

Skrevet

Næh... Gjorde han?

Det har ikke falt meg inn å tenke på det engang.

Han smilte. Hva skulle han smile for? Kompisen hadde svikta han. Faren var død. Tenkte han smilte til faren jeg...

Skrevet

Han smilte. Hva skulle han smile for? Kompisen hadde svikta han. Faren var død. Tenkte han smilte til faren jeg...

Jo, jeg ser jo at det er en mulighet, nå som jeg tenker på det.

Jeg tenkte at han tenkte at han endelig var ferdig med hele den gamle gjengen, alle problemene, og den falske kameraten som ikke ville gjøre en sjit.

Men så gikk jeg ut av kinoen med en følelse av at det var noe jeg ikke hadde fått med meg og, kanskje han døde.

Håper noen fler har noe å si her da. ;)

Skrevet

Jo, jeg ser jo at det er en mulighet, nå som jeg tenker på det.

Jeg tenkte at han tenkte at han endelig var ferdig med hele den gamle gjengen, alle problemene, og den falske kameraten som ikke ville gjøre en sjit.

Men så gikk jeg ut av kinoen med en følelse av at det var noe jeg ikke hadde fått med meg og, kanskje han døde.

Håper noen fler har noe å si her da. ;)

... etter det jeg vet ville han ikke vært ferdig med det miljøet der etter å ha fått bank EN gang... Marerittet hadde vel isåfall bare såvidt startet. Ikke hadde de fått pengene sine, hunden var død OG kompisen svikta han.

Skrevet

... etter det jeg vet ville han ikke vært ferdig med det miljøet der etter å ha fått bank EN gang... Marerittet hadde vel isåfall bare såvidt startet. Ikke hadde de fått pengene sine, hunden var død OG kompisen svikta han.

Jeg vet rett og slett ikke. Han døde nok. Men... det var jo bare film, alt kan skje på film, og siden det er en delvis sann historie og han fortsatt lever, så tenkte jeg ikke på det som noe alternativ.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke. Han døde nok. Men... det var jo bare film, alt kan skje på film, og siden det er en delvis sann historie og han fortsatt lever, så tenkte jeg ikke på det som noe alternativ.

Han overlevde. I filmen var dette det endelige oppgjøret. Han må deretter ligge lavt. Meget lavt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, han døde ikke.

Han smilte fordi han alltid hadde flyktet, men denne siste gangen facet han problemene og ble med det ferdig med sitt gamle liv. Selv om det medførte grisejuling.

Som du så på uttrykkene til de som grisebanka han, spesielt "vennen", Jarle og sønnen, så hadde ikke de - i motsetning til hovedpersonen som med julinga kom seg ut av miljøet - noe å smile over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...