Gå til innhold

hotell i Medellin????

Anbefalte innlegg

Vi drar til Medellin i november, og har i grunn bestilt hotell Contentinal. Har fått beskjed om at det er to andre familiner som skal være i Medellin samtidig som oss, de har lagt seg inn på Santa Julia de Balsos, noen som har erfaring med dette og kan gi oss litt info? Vi finner ingen info på nettet. Blir glad som alt vi kan få vite.

Er det noen DOLere som skal være i Medellin på samme tid som oss??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161680-hotell-i-medellin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært på begge steder og kan absolutt anbefale IC fremfor pensjonatet. IC er nok noen kroner dyrere men dere vil få en mye friere og opplevelsesrikere opphold på IC.

Når det er sagt kjenner jeg også noen som bodde på pensjonatet som hadde et kjempeflott opphold der.

IC er et stort hotell med kjempegod service og dere har mange valgmuligheter ift mat, grøntarial og utelekeaktivitene er større, det er oppvarmet basseng, rommene er mere støyissolert, flere gjester fra andre land pluss, pluss.

Pensjonatet er en trivelig villa med svømmebasseng (kaldt) og hage. Betjeningen var hjelpsom og meget hyggelig men kun spansktalende, veldig begrenset valgmulighet på menyen, mye trafikkstøy, kraftig mugglukt på det første rommet, vi var i tillegg de eneste gjestene......Men det hjelper veldig når det er flere sammen for det syns jeg betyr mye når vi er borte både tre og fire uker.....

Lykke til og riktig god tur til Medellin.

Ta dagene slik de kommer og kos dere masse!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161680-hotell-i-medellin/#findComment-1046082
Del på andre sider

Hei

Jeg har vært på begge steder og kan absolutt anbefale IC fremfor pensjonatet. IC er nok noen kroner dyrere men dere vil få en mye friere og opplevelsesrikere opphold på IC.

Når det er sagt kjenner jeg også noen som bodde på pensjonatet som hadde et kjempeflott opphold der.

IC er et stort hotell med kjempegod service og dere har mange valgmuligheter ift mat, grøntarial og utelekeaktivitene er større, det er oppvarmet basseng, rommene er mere støyissolert, flere gjester fra andre land pluss, pluss.

Pensjonatet er en trivelig villa med svømmebasseng (kaldt) og hage. Betjeningen var hjelpsom og meget hyggelig men kun spansktalende, veldig begrenset valgmulighet på menyen, mye trafikkstøy, kraftig mugglukt på det første rommet, vi var i tillegg de eneste gjestene......Men det hjelper veldig når det er flere sammen for det syns jeg betyr mye når vi er borte både tre og fire uker.....

Lykke til og riktig god tur til Medellin.

Ta dagene slik de kommer og kos dere masse!

Vennlig hilsen

Tusen takk for svar. Vi fikk nå svar på akkurat det vi lurte på og har bestemt oss for at vi blir på IC.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161680-hotell-i-medellin/#findComment-1046849
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...