Gå til innhold

Takk til nylon, og alle på tråden.

Anbefalte innlegg

Rart og skjønne at en ikke er helt alene. Jeg vil nok tro de fleste av oss en gang som barn måtte bli voksen så allt for tidlig, eller på annen måte vært usatt for sterke overgrep. Selv tror jeg at denne "skammen" på det dypeste plan kanskje er et uttrykkt behov for den betingelsesløse omsorg/ gi seg over til en trygghet bare et barn kan kjenne, Men som ikke var der da den skulle. Har hørt om noe forskning som sier at avlæring av å holde på urin / avføring er det siste et menneske er i stand til å gi opp uansett tortur i voksen alder. Dette illustrerer vel bare hvor skambelagt og skjult område det er.

Ønsker dere alle det beste. Hadde vært hyggelig å høre fra noen av dere. Fortsatt god høst.

Fortsetter under...

zapp1365380584

Mange tusen takk for varme ord og god støtte.

Det er en stor påkjenning å gå med psykisk betinget inkontinens, spesielt når en tror en er den eneste i verden som har det sånn.Både å komme i kontakt med andre som har det på samme måten, og å få støtte fra andre er til uvurderlig hjelp.

Det med hvordan mennesker kan holde kontrollen selv under tortur var nytt for meg, men veldig interessant.

Mange tusen takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...