Gå til innhold

Å være borte fra kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenFreken
Skrevet

Hei!

Jeg har en herlig kjæreste, men dessverre så er vi mye borte fra hverandre. Opptil tre måneder om gangen. Vi har også lange perioder sammen. Når han er hjemme er jeg verdens lykkeligste. Jeg føler meg trygg, beskyttet, lett og glad.

Men når vi er borte fra hverandre begynner jeg å tvile. Det er som om det blir lagt et lokk over følelseme og jeg glemmer hvordan det er å ha ham her. Hvis jeg virkelig tenker meg om og graver dypt og lenge i meg selv kan jeg få tilbake den gode følelsen.

Dette er ikke fordi han blir annerledes når han er borte. Vi snakker hver dag og han prater om ferier, giftemål og barn.

Hvorfor blir jeg sånn? Jeg vil bare nyte at jeg har funnet kjærligheten selv om han er borte i perioder...

Skrevet

Prøv telefonsex en gang i blant, det holder "snerten" i forholdet vedlike.

Gjest FrøkenFreken
Skrevet

Prøv telefonsex en gang i blant, det holder "snerten" i forholdet vedlike.

Ja, har det jevnlig...

;-) Men likevel..

Skrevet

Bruk tiden til å finne utav hvorfor dette blir sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...