Gjest on my way to Ullevål Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 hei jeg skal innlegges for en operasjon innen noen måneder og lurer da i den forbindelse på om det er lov/mulig å ta med seg en bærbar pc? vet at det egentlig ikke er lov å ha mobil men den har jeg smuglet inn tidligere. kan en pc gjøre stor skade slik? 0 Siter
citoyen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 PCen i seg selv gjør ingen skade. Det er radiosenderen i mobilen som er problemet, den kan visstnok skape forstyrrelser for noe av utstyret på sykehuset. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Det var i hvert fall adsluttak på alle rom sist jeg var på sykehuset men det var ikke ullevål. Altså, det var en avdeling av ullevål men ikke på ullevål ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Spørsmålet mitt er hva du skal gjøre med pc'n under operasjonen????????? 0 Siter
Gjest on my way to Ullevål Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Spørsmålet mitt er hva du skal gjøre med pc'n under operasjonen????????? får vel låse den inn i et skap da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.