Gå til innhold

Dårlig kombinasjon(Fedon/rygg)

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Æsj! Det gikk så bra i starten med den helt nødvendige kostholdsendringa,men så stopper det dønn opp.

Jeg vet jeg skulle gå mye, men nå er jeg inne i en (lang) periode med dårlig rygg. Jeg trener med apparater og sykler treningssykkel, men pga ryggen, kan jeg ikke ta så veldig i. Og jeg får trøbbel om jeg går fort, eller for lenge.

Og skrur jeg ned på maten, stopper forbrenningen.

Jeg spiser lettyoghurt, cottage cheese, skinke, kyllig, fisk. Linser, kikerter, humus, grønnsaker. Mørkt brød.

Ikke mye av hvert.

Men nå stopper det altså opp, alltfor tidlig i løpet. Og nei, jeg går ikke mer inn i livet. Jeg gikk inn litt først.

Hvordan slanke en for feit (mye muskler, men) kropp når aktiviteten er nødt til å holde seg nesten bare til strekking, tøying, osv???

(Er du der, for eksempel, Shit? Eller har ei gjedde spist deg?)

Videoannonse
Annonse
lalala1365380457
Skrevet

du kan prøve en diett som jeg brukte. gjorde null fysisk aktivitet og har holdt vekta nede siden (slanket meg i mars). (Gikk ned 7kg på 2 uker).

I hovedsak skal du spise 1 rista brødskive med litt syltetøy på til frokost, 200 gr kjøtt og salat til lunch, og 200 gr kjøtt og salat til middag. Varier mellom kylling, rødt kjøtt og fisk. Et par av dagene bør du spise broccoli isteden for salat (har noe med at giftstoffene som dannes ved hurtig slanking ikke samles opp i kroppen). Du kan også ta to kokte egg isteden for 200 gr kjøtt noen av dagene.

Dette er en diett jeg iallefall sverger til, funker supert. Litt hardt de første dagene da men, er så absolutt verdt det alikevel pga effektiviteten. Holl deg unna salt og sukker. Kaffe og te kan du drikke så mye du vil.

mvh

skorpionfisken
Skrevet

Har du vondt i ryggen er det veldig viktig at du går mest mulig. Men ikke på asfalt. Kle på deg klær og sko som tåler skauen og kom deg ut i terrenget.

Det er i allefall hva både kiropraktor og manuell terapeut sier til meg når jeg har mine raptuser i ryggen. Opp av stolen og ut å gå.

Skrevet

Du vil kanskje kunne ha nytte av Reductil. Hjelper til med å holde forbrenningen oppe også når du spiser mindre.

Hvis du ikke har prøvd trening i varmtvannsbasseng, så kan kanskje det være et forsøk verdt.

fei1365380229
Skrevet

Har det stoppet opp veldig lenge da? Man går gjerne ned litt i rykk og napp er min erfaring.

Prøv å vær standhaftig selvom du ikke går ned en uke, kanskje du går ned mer neste uke. Jeg vet det er vanskelig, når jeg står sånn stille så mister jeg litt inspirasjon.

Har selv meldt meg inn i somebody og selvom jeg vet mye om kosthold så har jeg fått noen aha opplevelser. Dette går jo mest på kcal-telling. Blandt annet inneholder cottage cheese, nøtter og kikerter ganske mye kcal.

Skrevet

Du vil kanskje kunne ha nytte av Reductil. Hjelper til med å holde forbrenningen oppe også når du spiser mindre.

Hvis du ikke har prøvd trening i varmtvannsbasseng, så kan kanskje det være et forsøk verdt.

Hva med turer i ulendt terreng? Jeg har hørt at det skal være så bra.

Skrevet

Hva med turer i ulendt terreng? Jeg har hørt at det skal være så bra.

Ja, du likte jo så godt det! *s*

Gjest LucySky
Skrevet

du kan prøve en diett som jeg brukte. gjorde null fysisk aktivitet og har holdt vekta nede siden (slanket meg i mars). (Gikk ned 7kg på 2 uker).

I hovedsak skal du spise 1 rista brødskive med litt syltetøy på til frokost, 200 gr kjøtt og salat til lunch, og 200 gr kjøtt og salat til middag. Varier mellom kylling, rødt kjøtt og fisk. Et par av dagene bør du spise broccoli isteden for salat (har noe med at giftstoffene som dannes ved hurtig slanking ikke samles opp i kroppen). Du kan også ta to kokte egg isteden for 200 gr kjøtt noen av dagene.

Dette er en diett jeg iallefall sverger til, funker supert. Litt hardt de første dagene da men, er så absolutt verdt det alikevel pga effektiviteten. Holl deg unna salt og sukker. Kaffe og te kan du drikke så mye du vil.

mvh

Takk og takk! Jeg skal gjøre både det ene og det andre av det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...