Gå til innhold

Mer om lukt av narkotika

Anbefalte innlegg

Skrevet

På det utestedet i Oslo jeg har vært på, så har det blitt forandring i lukta. Før satt det noen gamle karer der på ettermiddagen og dem luktet det tobakk av. Nå etter røykeloven, har klientellet blitt utlendinger, øst-europeere tror jeg, og det lukter noe merkelig rart av dem. Noe søtlig møkkalukt vil jeg beskrive det som. Veldig ubehagelig lukt. Er det hasj eller annen type narkotika tro?

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er sikkert karri:-) Vår nye kommunelege (nermeste nabo) er fra Stri Lanka, han lukter karri. Nå er katten min (Moppen) borte. Er ganske sikker på at det ble Mopp i karri.

Skrevet

Det er sikkert karri:-) Vår nye kommunelege (nermeste nabo) er fra Stri Lanka, han lukter karri. Nå er katten min (Moppen) borte. Er ganske sikker på at det ble Mopp i karri.

Hehe, får håpe katten kommer tilbake da. De kan ta seg noen ferieturer innimellom de. Men karri lukter da ikke vondt det. De kan lukte veldig sterkt disse asiaterne, men ikke direkte vondt. På det utestedet jeg nevnte lukter det alt annet enn mat.

Skrevet

Karri lukter da ikke vondt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er nok ikke narkotika, men rett og slett dårlig hygiene.

Gjest Full av fordommer
Skrevet

Søt møkkelukt er helt vanlig øst-europeer-lukt. Når de er nydusjet lukter de vodka og agurk, da er de så reine som det er mulig å få dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...