Gå til innhold

snur seg vekk fra puppen.


Gjest connie-2000

Anbefalte innlegg

Gjest connie-2000

vesla er blitt 14 uker og elsker puppen. men de siste dagene er det blitt ett mareritt å legge henne. hun har alltif ville ha puppen som sutt for å sove, men nå bare niskriker hun og snur seg vekk.

hun gråter og gråter i en lang periode,før hun plutselig roer seg og tar puppen og sovner.

jeg er bare ett stort spm. tegn jeg??

klem connie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har min 4 måneder gamle gutt holdt på i noen uker. Han er overtrøtt, og skal i alle fall ikke ligge i armkroken og få pupp slik at han sovner. Da roer jeg ham ned til han nesten sover, eller akkurat har sovnet og tilbyr puppen. Noen ganger hjelper det med bare rolige mørke soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katharina

Slik har min 4 måneder gamle gutt holdt på i noen uker. Han er overtrøtt, og skal i alle fall ikke ligge i armkroken og få pupp slik at han sovner. Da roer jeg ham ned til han nesten sover, eller akkurat har sovnet og tilbyr puppen. Noen ganger hjelper det med bare rolige mørke soverommet.

Sånn hade vi det akkurat i går kveld ! Gutten er 14 uker og vi har bare opplevd det en gang før så det tok litt tid før vi skjønnte det. Han gråt høyt og ville ikke ha puppen selv ikke da vi prøvde liggende som han liker godt. Da papaen gikk rundt med han mens han sang, roet lillegutt seg men med en gang vi tilbød puppen ble han sint. Papaen sang til han roet seg ned og vi slokket lysene i soverommet så la vi han ned og ga smokken og da sovnet han.(uten å ha hatt pupp)konklusjon: han var overtrøtt.

Så ikveld skal vi legge han tidligere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære connie-2000. Du har fått noen gode råd. I tillegg vil jeg anbefale deg en annen ammestillig barnet ikke er vant med. Det er viktig at når hun snur seg vekk at man ikke presser henne til brystet og heller ikke holder/presser bakhodet til brystet da dette kan føre til brystaversjon. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...