kina2005 Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hei! Er det slik at hvis alle med LID i april får tildeling nå i oktober, så får alle de uansett hvilket land man bor (USA, Norge)? Og hvis det blir slått sammen to måneder (april+mai) i USA, så skjer det i Norge også? Og omvendt: Hvis det ikke blir tildeling i USA el. Spania i mai nå i oktober, så skjer det ikke i Norge heller? Noen som vet fordelingen av tildelinger i det enkelte land? Antall, eller tar de det slavisk måned for måned? Tror dere "alt håp er ute" ang. tildeling for de i mai nå i oktober? Jeg merker at jeg blir mer og mer avhengig av disse sidene: "har det blitt tildelinger idag? Og til hvem?!" Vi har LID 30.06.04, så det er jo en stund til...mange timer og minutter å vente...*he-he!* 0 Siter
Gjendine Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har "fulgt med" på Kina noen år og skal gi et svar slik jeg oppfatter det. * Det stemmer at alle med LID i en måned får tildeling "samtidig" uavhengig av hvilket land de tilhører. * Det stemmer at hvis to måneder blir slått sammen så gjelder dette tildelinger i alle land. * Personlig tror jeg derfor ikke det blir mai-tildelinger her i Norge så lenge det ikke har vært det i noen av de andre landene. * Det er ikke noe fast antall til hvert land pr måned eller år.CCAA følger LID ved tildeling uavhengig av land. Lykke til i den videre ventingen. 0 Siter
kina2005 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Har "fulgt med" på Kina noen år og skal gi et svar slik jeg oppfatter det. * Det stemmer at alle med LID i en måned får tildeling "samtidig" uavhengig av hvilket land de tilhører. * Det stemmer at hvis to måneder blir slått sammen så gjelder dette tildelinger i alle land. * Personlig tror jeg derfor ikke det blir mai-tildelinger her i Norge så lenge det ikke har vært det i noen av de andre landene. * Det er ikke noe fast antall til hvert land pr måned eller år.CCAA følger LID ved tildeling uavhengig av land. Lykke til i den videre ventingen. Tusen takk for svar! Nei, jeg tror heller ikke det blir noen mai-tildelinger nå i oktober. Får nok bare smøre oss med tålmodighet og veeeeente... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.