Gå til innhold

Min datters forslag til juleønske :-)

Anbefalte innlegg

På veien til barnehagen i dag hørte vi noen fugler som skrålte veldig høyt. Min eldste datter på 3,5 år fortalte at det var noen fugler som gråt fordi barna hadde reist sin vei.

Vi snakket om det å skulle bli stor og flytte fra foreldrene sine.

Min eldste fortalte at når hun ble stor så skulle hun reise helt alene til Kina for å hente barn - da skulle hun bli mamma hun også. For henne kommer noen barn ut av en heis i 18.etasje og noen kommer fra magen :-)

"Hmmm - det kan jo hende du får barn i magen din -sånn som tante xx" sa jeg. Jo, hun synes det var en lur ide og kom så meg følgende herlig setning: "Men mamma - du har jo bare hatt barn i hjertet ditt. Kanskje du kan ønske deg barn i magen til jul."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162089-min-datters-forslag-til-jule%C3%B8nske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...