Gjendine Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 På veien til barnehagen i dag hørte vi noen fugler som skrålte veldig høyt. Min eldste datter på 3,5 år fortalte at det var noen fugler som gråt fordi barna hadde reist sin vei. Vi snakket om det å skulle bli stor og flytte fra foreldrene sine. Min eldste fortalte at når hun ble stor så skulle hun reise helt alene til Kina for å hente barn - da skulle hun bli mamma hun også. For henne kommer noen barn ut av en heis i 18.etasje og noen kommer fra magen :-) "Hmmm - det kan jo hende du får barn i magen din -sånn som tante xx" sa jeg. Jo, hun synes det var en lur ide og kom så meg følgende herlig setning: "Men mamma - du har jo bare hatt barn i hjertet ditt. Kanskje du kan ønske deg barn i magen til jul." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162089-min-datters-forslag-til-jule%C3%B8nske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.