Gå til innhold

I morgen reiser vi til Kina (VB) og litt mer !!!

Anbefalte innlegg

I morgen går flyet 18:00 til Kina/Jiangxi. Vi skal fram fredag kvelden i Nanchang. Søndag 15:00 skal vi få jenta vår:-) Vi har levert gutten vår på 3 år hjemme til bestemor i Trondheim og det er vondt å reise fra han for første gang. Jeg tror at det er pappa og mamma som har det verst.

For dere som venter på tildeling fra VB. De kommer vanligvis en uke etter AF de siste månede. Det ekstra uke føles lang og jeg har vart der bare en måned siden. Men vi reiser før både AF og IA, vi fikk oppdatert helserapport 2 uker etter tildeling også. Så jeg er veldig fornøyde med VB. Lykke til for dere som venter!

Fortsetter under...

Riktig god tur Didi. Vi reiser neste torsdag.

Vi fikk også tildeling ei uke etter AF, men i ettertid gjør det ikke noe. Jeg vet ikke når AF adoptantene skal reise, men hvis jeg sammenlikner meg med de i USA som fikk tildeling før oss, er jeg jammen meg glad for at vi adopterer fra Norge. Der er det ennå mange som har fått tildeling før oss som ennå ikke vet når de skal reise. Det må bare være så utrolig frustrerende. For vår del fikk vi reisedato innen en uke etter tildeling, og oppdatert rapport om lille Mei kort tid etterpå. Vi er veldig fornøyd med IA til nå.

God tur nok en gang Didi. :o)

Hilsen

Annonse

God tur!

Vi kommer etter...kanskje i slutten av November?

Vi fikk tildelig fredag fra Hunanprovinsen. Når det gjelder helse og "sosial" rapporter så fikk vi to stykker. En halvtårsrapport (ikke oversatt, men med mye engelske tekster) og en helt ny (fullstendig oversatt). Vi bruker AF. Så det er tydelig ulike praksiser.

lykke til!

Annonse

God tur! Vi var i Nanchang med VB i mars. Flott tur - bl.a. takket være Mrs Yue og Mr Tian (sender med en hilsen hilsen fra VB gruppe 2 - 2004). Søndagen blir en spennende dag. Vi gikk en lang tur langs strandpromenaden ved Lake View Hotel om formiddagen. Det gjorde godt for å samle tankene før det store møtet ( som også gikk veldig fint). Strandpromenaden er også fin med barnevogn! Nå hører jeg lyder fra barnerommet - det er ikke alltid Jiangxi-jentene vil sovne om kvelden ;)

Reiseklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...