Gå til innhold

Til dere som venter svar fra Bufetat Øst

Anbefalte innlegg

På`en igjen...

Hei på dere !

Jeg ringte idag for å høre status og de fortalte at de akkurat nå jobbet med søknader registrert inn i begynnelsen av juni. Vi har dato 10. juni og kan vente oss svar iløpet av de nærmeste dagene så vi får alle smøre oss med den berømmelige tålmodigheten !

Fortsetter under...

Så kjekt at du informerer!

Ja, det går jo stadig framover...

Hvordan oppfatta du SBF når du ringte dem? VAr det greit liksom?

Har latt være å ringe dem jeg, for jeg tenkte at jeg ikke skulle forstyrre, men har litt lyst også da - for å høre hvordan det går osv.

Tror jeg skal vente en stund ennå, sånn at de får jobbe seg ferdig med søknadene til dere som sendte papirene i sommer. For! - når deres er ferdig, da er det snart vår tur!

Håper dere snart får svar!

mvh,

På`en igjen...

Så kjekt at du informerer!

Ja, det går jo stadig framover...

Hvordan oppfatta du SBF når du ringte dem? VAr det greit liksom?

Har latt være å ringe dem jeg, for jeg tenkte at jeg ikke skulle forstyrre, men har litt lyst også da - for å høre hvordan det går osv.

Tror jeg skal vente en stund ennå, sånn at de får jobbe seg ferdig med søknadene til dere som sendte papirene i sommer. For! - når deres er ferdig, da er det snart vår tur!

Håper dere snart får svar!

mvh,

Hei på deg - Han jeg snakket med var hyggelig og jeg følte ikke at jeg maste - skjønte nok jeg var litt utålmodig. Uansett fikk jeg ikke konkret svar vedr vår søknad - kun gererell info etter dato og det virket som det gikk temmelig etter tur . Bra at man i tillegg ikke er prisgitt en saks-behandler som er mye opptatt med andre ting ! Lykke til med venting for deg også,

mvh

Så fint å høre at svaret er like om hjørnet. Vi holder på med dokumentinnsamling, mange papirer å holde styr på gitt!!! Dere skal se at dere kommer like i hælene på oss, he, he - i allefall hvis AF får tildelingene før VB sånn som vi har sett tendenser til.

Hils S og R så mye!!

På`en igjen...

Så fint å høre at svaret er like om hjørnet. Vi holder på med dokumentinnsamling, mange papirer å holde styr på gitt!!! Dere skal se at dere kommer like i hælene på oss, he, he - i allefall hvis AF får tildelingene før VB sånn som vi har sett tendenser til.

Hils S og R så mye!!

Ja kansellerte enda en gang legetime imorgen... og nå skal vi reise bort et par uker men sånn er det ! Lykke til i innsamling av papirer - kanskje jeg får søke råd hos deg - har glem masse siden sist men har begynt å gjøre det meste klart tror jeg !

Ha det fint så lenge,

Hils du og

Klem fra

Ja kansellerte enda en gang legetime imorgen... og nå skal vi reise bort et par uker men sånn er det ! Lykke til i innsamling av papirer - kanskje jeg får søke råd hos deg - har glem masse siden sist men har begynt å gjøre det meste klart tror jeg !

Ha det fint så lenge,

Hils du og

Klem fra

Jammen jammen jammen.... Ikke avbestill legetimen da, det gjør ingenting om dere tjuvstarter litt. Det gjorde vi, no problem. Du må bare få tak i skjemaet fra VB.

Lykke til! :o)

Annonse

Jammen jammen jammen.... Ikke avbestill legetimen da, det gjør ingenting om dere tjuvstarter litt. Det gjorde vi, no problem. Du må bare få tak i skjemaet fra VB.

Blander meg litt inn her... Vet du hvor gamle blodpröveresultatene kan väre? Vi regner med å få godkjenning om ca. 3-4 uker og skal ta blodprövene til uka. Skulle vel väre OK, det vel? Vi har fått kloa i legeskjemaet med beskrivelse av blodprövene fra AF.

Blander meg litt inn her... Vet du hvor gamle blodpröveresultatene kan väre? Vi regner med å få godkjenning om ca. 3-4 uker og skal ta blodprövene til uka. Skulle vel väre OK, det vel? Vi har fått kloa i legeskjemaet med beskrivelse av blodprövene fra AF.

Bare bland deg du! ;-)

Vi hadde blodprøver datert 26.august, mens godkjennelsen var datert 6.september.

MVH

På`en igjen...

Bare bland deg du! ;-)

Vi hadde blodprøver datert 26.august, mens godkjennelsen var datert 6.september.

MVH

Blodprøvene har vi tatt men vi har ikke skaffa oss skjemaet som skal fylles ut og nå venter vi likevel til vi kommer hjem igjen !

På`en igjen...

Hei på deg !

Når det gjelder resten av dokumentene - kan også politiattestene være datert før godkjenningen fra Bufetat? Vet de ikke kan være for gamle men tenkte å dra innom imorgen så vi har dem klare. Ellers andre ting som erklæring arbeidsgiver - det har jeg klart men skal datoen der også være etter godkjentdato? Utrolig så mye man glemmer fra første prosess !

med vennlig hilsen

Hei på deg !

Når det gjelder resten av dokumentene - kan også politiattestene være datert før godkjenningen fra Bufetat? Vet de ikke kan være for gamle men tenkte å dra innom imorgen så vi har dem klare. Ellers andre ting som erklæring arbeidsgiver - det har jeg klart men skal datoen der også være etter godkjentdato? Utrolig så mye man glemmer fra første prosess !

med vennlig hilsen

Hei!

Jeg er ikke sikker, men tror at politiattestene måtte være datert etter godkjenningen. Det spilte heller ikke noen særlig rolle, for det var jo bare å gå inn og bestille dem hos politiet, så var de i posten noen få dager etterpå.

Og ja, det er vanvittig hvordan man glemmer! :o)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...