Gå til innhold

Piura/Peru

Anbefalte innlegg

Hei!

Så svaret ditt under min forrige link. Jeg tror ikke du tar feil :-))) Det er mange barn som har kommet fra akkurat "vårt" barnehjem i løpet av de siste 2 1/2 årene. For ordens skyld ligger "vårt" barnehjem i Lima, et fantastisk sted med noen skjønne ansatte. Ingen tvil om at de fikk godt stell og mye kjærlighet der:-))

Men det som er litt spennende er at datteren deres mest sannsynligvis (får gåsehud når jeg skriver dette...)var der da vi hentet vår sønn. Om hun var der må hun ha vært en av babyene den gangen...

Det er faktisk akkurat 2 år i dag siden vi møtte ham på barnehjemmet for aller første gang. Man. 21. okt 2002... :-))) En dag en ikke glemmer! Nå sitter han og ser barne-tv og koser seg med druer :-) Sterk kontrast til dagen for 2 år siden....

Forøvrig var det ikke et lett valg å velge Peru igjen, ifht at mye er uforutsigbart der. Når valget endelig var tatt var det en lettelse, og det føles helt riktig.

Sist tok det i underkant av 3 år fra "start til mål" og det er vel ingen grunn til å tro at det vil gå fortere denne gangen!! Tror at ventetiden tross alt vil falle litt lettere nå som vi har barn, samt har med erfaringene fra forrige gang.

Nå vet vi jo litt hva vi går til :-))

Jeg er veldig spent på om vi kan ha sett datteren deres for 2 år siden!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162313-piuraperu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jo, det er nok rett barnehjem ja.... Men jeg tror ikke hun var der da dere hentet... Hun kom på barnehjemmet i månedsskiftet september-oktober - 02.Men hun har ligget i samme seng som et av de andre barnene, og har nok lekt med flere av de andre. Litt merksnodig at så mange av barnene som har kommet til Norge den siste tiden har vært fra det barnehjemmet....

Godt å høre at alt går så bra. Og lykke til med prosessen videre. Jeg synes som sagt dere har tatt et tøfft valg! (men som du sier - helt sikkert riktig - for det finnes jo ikke et flottere land, med flottere barn ;-)))

Hold oss gjerne orientert :-)

Peruhilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162313-piuraperu/#findComment-1050616
Del på andre sider

Hei

Jo, det er nok rett barnehjem ja.... Men jeg tror ikke hun var der da dere hentet... Hun kom på barnehjemmet i månedsskiftet september-oktober - 02.Men hun har ligget i samme seng som et av de andre barnene, og har nok lekt med flere av de andre. Litt merksnodig at så mange av barnene som har kommet til Norge den siste tiden har vært fra det barnehjemmet....

Godt å høre at alt går så bra. Og lykke til med prosessen videre. Jeg synes som sagt dere har tatt et tøfft valg! (men som du sier - helt sikkert riktig - for det finnes jo ikke et flottere land, med flottere barn ;-)))

Hold oss gjerne orientert :-)

Peruhilsen

Hei Piura.

Gratulerer så mye med jenta. Det var kjempekosli'. Du så vel også at det var 22 tildelinger denne gangen, men ingen til Norge nå heller. Vi er nå 3. eller 4. i den norske "køen", så det er langt frem til neste reise. Men som sagt, kosli at dere endelig kom til mål.

Mange peruhilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162313-piuraperu/#findComment-1051086
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...