Gå til innhold

Kina en datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• eiger1365380699

6

• Gjendine

5

• AAA

4

• carla1365380461

3

Forresten.... Hvor i Kina kommer hun fra?

Hei igjen!

Jeg så at jenta dere har fra før er 3 år, og den nye datteren deres er 16 måneder. Er det mindre enn 2 år mellom dem, og er dette i såfall greitt i forhold til BUFA?

Jeg spør fordi vi kan komme til å havne i tilsvarende situasjon. Datteren vår fyller 3 år i januar, og vi regner med tildeling ca april, hvis ventetidene ikke endrer seg vesentlig. Og vi er godkjent for et barn som er minst 2 år yngre enn det vi har.

MVH

eiger1365380699

Hei igjen!

Jeg så at jenta dere har fra før er 3 år, og den nye datteren deres er 16 måneder. Er det mindre enn 2 år mellom dem, og er dette i såfall greitt i forhold til BUFA?

Jeg spør fordi vi kan komme til å havne i tilsvarende situasjon. Datteren vår fyller 3 år i januar, og vi regner med tildeling ca april, hvis ventetidene ikke endrer seg vesentlig. Og vi er godkjent for et barn som er minst 2 år yngre enn det vi har.

MVH

det er 2 år 13.jun og 16 jun. Så til sommeren blir det felles hageselskap gebursdagsfeiring.Dere må også ha lykke tilDet er en spennende tid

eiger1365380699

GRATULERER!!!!!

Det var nok en stor nyhet på en fredag, tenker jeg. Nå kan dere sveve fritt...

Jeg lurer også på hvilken provins jenta deres kommer fra...

Klem

Hun kommer fra Hunan provinsen,barnehjemmet Heng Chan. vi har ikke fått bilde og papirer enda. håper i dag ellers må vi vente til man.Kjenner du til provinsen?

Hun kommer fra Hunan provinsen,barnehjemmet Heng Chan. vi har ikke fått bilde og papirer enda. håper i dag ellers må vi vente til man.Kjenner du til provinsen?

Hei!

Tusen takk for svar! :o) Man blir rimelig informasjonshungrig når man er i lignende situasjon bare noen måneder etter vet du! ;-)

Jenta vår er fra Hubei, som er naboprovinsen til Hunan. Det er flere DOL-adoptanter som har barn fra Hunan, som sikkert kan svare deg på det du måtte lure på.

Sånn på stående fot kommer jeg på Carla... Og jeg vet at det er mange andre også. Det er en "stor" provins i adopsjonssammenheng.

Håper brevet kommer idag!!

MVH

Og et høyt HURRA for ei skjønn lita jente. Oversender de største gratulasjoner til storesøster.

Skal storesøster være med? Hos oss var storesøster med og hentet lillesøster da hun var 3 år og 2 mnd.

Kjenner mange flotte jenter fra Hengshan - fra 2 til 8 år gamle.

Finnes en egen Yahoo gruppe for Hengshan - http://groups.yahoo.com/group/HengshanHunan/ Her er det blant annet flere flotte bilder fra barnehjemmet. Har ikke selv barn fra Hengshan, men gode venner har.

Hilsen mammaen til to nydelige jenter fra Hunan

Annonse

Annonse

carla1365380461

Ja, jeg kjenner provinsen. Vi har også ei jente fra Hunan - Hengdong (jeg tenker alltid at alt som begynner på heng ikke kan være så langt ifra - men sånn trenger det ikke være). Vi reiste med AF.

Fantastisk provins som jeg skulle sett så mye mer av!!

Klem

eiger1365380699

Og et høyt HURRA for ei skjønn lita jente. Oversender de største gratulasjoner til storesøster.

Skal storesøster være med? Hos oss var storesøster med og hentet lillesøster da hun var 3 år og 2 mnd.

Kjenner mange flotte jenter fra Hengshan - fra 2 til 8 år gamle.

Finnes en egen Yahoo gruppe for Hengshan - http://groups.yahoo.com/group/HengshanHunan/ Her er det blant annet flere flotte bilder fra barnehjemmet. Har ikke selv barn fra Hengshan, men gode venner har.

Hilsen mammaen til to nydelige jenter fra Hunan

Takk for tipset.Jeg er ikke så datakyndig enda,så jeg har probl med å komme inn på siden.Får besøk av venn i morgen som kan hjelpe.Ser spennende ut.Ja vi skal ha med storesøster,Hun synnes dette er stas,men hva hun egentlig forstår??Hun kan være veldig sjalu når vi koser med andre barn,så vi kan få et problem.Gikk det bra med dere??

eiger1365380699

Gratulerer så mye med datter og lillesøster - og en Hunan Spicy baby!!

God tur til Changsha - vi var der i februar 2002 og hentet storesøster.

Vi har ikke fått papirene enda ,Hvet bare at vi skal til Hunan.Er det Changsha vi skal til?Barnehjem Heng chan. Er det det samme som deres.Hvordan var det ?

Takk for tipset.Jeg er ikke så datakyndig enda,så jeg har probl med å komme inn på siden.Får besøk av venn i morgen som kan hjelpe.Ser spennende ut.Ja vi skal ha med storesøster,Hun synnes dette er stas,men hva hun egentlig forstår??Hun kan være veldig sjalu når vi koser med andre barn,så vi kan få et problem.Gikk det bra med dere??

For å komme inn på siden må du først anskaffe en Yahoo ident og deretter søke om å bli medlem. Er ikke medlem selv, man har vært så heldig å få se en del av bildene.

Det gikk veldig bra for oss å ha med storesøster. Selvfølgelig litt slitsomt til tider, men heldigvis var det flere barn med på reisen.

Vår storesøster ble veldig storesøster i løpet av de 2 ukene i Kina :-)

Jeg har fått mange spm om hvordan det var å reise med ei på 3 år. Alle svarene min resulterte i en 7 siders "avhandling". Kan sende den til deg hvis du vil. Send meg mailadr. på [email protected]

Ja, jeg kjenner provinsen. Vi har også ei jente fra Hunan - Hengdong (jeg tenker alltid at alt som begynner på heng ikke kan være så langt ifra - men sånn trenger det ikke være). Vi reiste med AF.

Fantastisk provins som jeg skulle sett så mye mer av!!

Klem

Du har faktisk rett - Hengdong ligger rett ved siden av Hengshan og ikke langt fra Hengyang

http://www.multimap.com/wi/12761.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...