Gå til innhold

Kina en datter

Anbefalte innlegg

Vi har ikke fått papirene enda ,Hvet bare at vi skal til Hunan.Er det Changsha vi skal til?Barnehjem Heng chan. Er det det samme som deres.Hvordan var det ?

ja, deres skal til Changsha - det er provinshovedstaden i Hunan. Vår datter er fra Changsha #1 - i byen.

Changsha er en stor b. Vi var der i februar så det var ganske surt og kaldt! Høy luftfuktighet.

mail meg gjerne hvis du vil vite mer;

[email protected]

her er noen linker om Hunan:

http://www.hn-adoption.org/english/

Hilsen

http://www.magma.ca/~mtooker/cities/hunan.htm#Hengshan

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• eiger1365380699

6

• Gjendine

5

• AAA

4

• carla1365380461

3

Hun kommer fra Hunan provinsen,barnehjemmet Heng Chan. vi har ikke fått bilde og papirer enda. håper i dag ellers må vi vente til man.Kjenner du til provinsen?

Så kjekt at dere skal til Hunan. Vi reiser til Changsha i Hunan provinsen på torsdag. Jenta vår kommer fra Hengyang. Har forstått det slik at mesteparten av de som reiser til Hunan får sine barn overlevert i Changsha, så da blir det kanskje tur til Changsha for dere også?

Hilsen

Takk for tipset.Jeg er ikke så datakyndig enda,så jeg har probl med å komme inn på siden.Får besøk av venn i morgen som kan hjelpe.Ser spennende ut.Ja vi skal ha med storesøster,Hun synnes dette er stas,men hva hun egentlig forstår??Hun kan være veldig sjalu når vi koser med andre barn,så vi kan få et problem.Gikk det bra med dere??

hei

Vi hadde også med storesøster på vår reise i sommer. Hun var da 3 år og 5 mnd, og vokste veldig på de 2 ukene vi var avgårde. Vi reiste også 3 dager før resten av gruppa og bodde flott i et hutong-hotell i Beijing! Storesøster og lillesøster fikk veldig god kontakt på reisa og det la nok et flott grunnlag for det forholde det har nå 4 mnd senere. Ellers har storesøster blitt veldig opptatt av Kina og hvor hun bodde da hun var baby. Og her i huset snakkes det kinesisk når hun snakker "tullespråk", ikke engelsk eller svensk som jeg husker jeg gjorde :0))

Hilsen mamma til ei fra Hunan og ei fra Anhui

Annonse

Ikke så dårlig gjettet likevel, altså!!

Er en av deres små fra samme sted??

Begge jentene er som du muligens husker fra Hunan.

Den yngste er fra Zhuzhou som ligger 4 mil syd for Changsha, mens den eldste er fra Miluo som ligger ca 8 mil nord for Changsha.

Jeg skal reise til Hunan samme dag, så da treffes vi. Skal hente ei skjønn jente på 14 måneder. Fikk bildene i går, og gleder meg hemningsløst til å bli kjent med henne.

Oversender de største gratulasjoner til deg også.

Hilsen mammmaen til to nydelige jenter fra Hunan.

Annonse

eiger1365380699

Jeg skal reise til Hunan samme dag, så da treffes vi. Skal hente ei skjønn jente på 14 måneder. Fikk bildene i går, og gleder meg hemningsløst til å bli kjent med henne.

Hei ,dere er vell også fra vb.Gratulere dere også, dette blir en eventyrlig reise.Vi reiser fra Sola til København.Hvor bor dere ?Skal dere ha barn med?

Hei ,dere er vell også fra vb.Gratulere dere også, dette blir en eventyrlig reise.Vi reiser fra Sola til København.Hvor bor dere ?Skal dere ha barn med?

Jeg er også i VB, ja. Reiser til København via Torp. Skal ikke ha med barn, men derimot en liten delegasjon med voksne. Er enslig, og skal bl.a. ha med adoptivbror.

Ta gjerne kontakt på: sivbib at hotmail dot com. (Lager ikke lenke av adressen i et ringe forsøk på å unngå spam.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...