Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har skrevet dette på barnemedisinforum også, men her på dette forum er det så mye kunnskap og erfaringer at jeg prøver her også...

Kinagullet vårt på tre år tok mandler, polypper og la inn dren på onsdag. Jeg synes det har gått fint men i natt var det tilbakeslag med masse slim og hosting og helt tydelig veldig vondt.

Hun har også en ånde som kan ta knekken på det meste.....

I dag morges hadde hun litt feber, men paracet tok knekken på den.

Hun har ikke spist noe, men drukket greit i hele perioden.

Er det noen av dere som har erfaring med denne forferdelige ånden?

Jeg regner med at det er sånn, men er jo veldig redd for infeksjoner.

Almentilstanden er helt grei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162475-mandler-d%C3%A5rlig-%C3%A5nde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sussilei

Har ikke erfaring med dette, men forslår at du legger spørsmålet inn på småbarnsforum. Dette er definitivt mer et småbarnsfenomen enn adoptivbarnfenomen, så det kan hende du treffer noen der som ikke vanker her inne.

Mer aktivitet der for tiden enn her inne, synes jeg.

Gjest en barnesykepleier

Har ikke erfaring med dette, men forslår at du legger spørsmålet inn på småbarnsforum. Dette er definitivt mer et småbarnsfenomen enn adoptivbarnfenomen, så det kan hende du treffer noen der som ikke vanker her inne.

Mer aktivitet der for tiden enn her inne, synes jeg.

Hei.

Det er høyst normalt med dårlig ånde etter et slikt inngrep.

Sårflatene og blod gir denne vonde lukten.

Erfaringsmessig tar det litt tid før de små spiser igjen for de har vondt i halsen en stund.

Lykke til videre, hilsen fra

Hei.

Det er høyst normalt med dårlig ånde etter et slikt inngrep.

Sårflatene og blod gir denne vonde lukten.

Erfaringsmessig tar det litt tid før de små spiser igjen for de har vondt i halsen en stund.

Lykke til videre, hilsen fra

Takk skal du ha. Det var egentlig det jeg trodde, men maken....

og som vanlig får jeg alltid gode svar her inne.

Klem fra

Hei.Vår datter gjorde det samme for 2 år siden.Fjernet mandler+polypp, og satte in dren i begge ørene. Hun hadde også ånde som kunne slå ut hva som helst etterpå.Det kommer av et belegg som blir i halsen.Det kan ofte sees som et vitt belegg.Noen tror det er sopp, men det er det ikke.Helt normalt, og det går ganske fort over. Vår datter hadde også feber, og var ganske tufs ei stund.

Lykke til...

PS:

Hei.Vår datter gjorde det samme for 2 år siden.Fjernet mandler+polypp, og satte in dren i begge ørene. Hun hadde også ånde som kunne slå ut hva som helst etterpå.Det kommer av et belegg som blir i halsen.Det kan ofte sees som et vitt belegg.Noen tror det er sopp, men det er det ikke.Helt normalt, og det går ganske fort over. Vår datter hadde også feber, og var ganske tufs ei stund.

Lykke til...

PS:

Det er 3. runde med dren, 2. runde med polypper men mandlene var faktisk mer omfattende enn jeg hadde trodd. har aldri vært så ivrig etter å gi henne saft..hehe.

Men at det lille vakre barnet mitt kan lukte som kloakk da!

Så blir vel at mye bedre etterpå da tenker jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...