tidl.mica Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Vi har to deilige barn fra India. Den yngste begynte på skolen i høst, og det var krise for mamma'n:o) Storebror har allergi og vi kan ikke skaffe oss noen av de kjæledyrene søster vil ha. En kveld sa pappa'n feil: " Da jeg hentet S i barnehagen." Søster ble kjempe fornærmet, går jo på SFO nå. Men mamma benyttet anledning om å fremme ønske om en til slik at pappa fikk noen å hente i barnehagen... Da kom det kjapt fra søster: Ja, ei lita søster! ..., men blir ikke bror syk da? 0 Siter
bangkok Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hi Hi, de kan få sagt det disse små ! Ønsker dere masse lykke til med tankene rundt det å få en liten til ! Hilsen oss som nå er tilbake i Nordland igjen :-) 0 Siter
Mamta Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg må le, de er nå gode, da! Så spennende at dere er i tenkefasen for et tredje barn. Du vet vel allerede at jeg kan anbefale det på det varmeste, men jeg gjentar det så gjerne. Vil du "snakke" mer med meg, kan du jo sende meg en mail på [email protected] Lykke til videre i tenkeboksen! Hilsener fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.