Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du spurte lengre nede om erfaringer med Hua Hin.

Vi storkoste oss. Bodde i bungalow på Central Hua Hin village, det passet oss utmerket.

(Fikk anbefaling av chiengmai, hvis jeg ikke husker feil).

Disse er knyttet til Sofitel Huan Hin hotel, et skikkelig ærverdig etablissement. Man blir nesten hensatt til en Agatha Christie roman.

Det beste er alikevel at det er barnevennlig, flere svømmbasseng, lekerom for barn og lekeplasser. I tilegg ligger det sentralt i forhold til Hua Hin by.

Ulempen med HH er at havet ikke er krystallklart, da den ligger høyt oppe i gulfen. Er man dykker/ havbader blir man nok litt skuffet i forhold til kho Samui, Puhket og andre plasser.

Utover dette er HH passe stor, og hotell området nydelig. Formklipte trær etc.

Her går det bra, bror og søster har oppdaget at det går ann å leke sammen. Hun følger etter ham overalt. Stundom blir det for mye.

Hun har funnet seg godt tilrette, men hyler fremdeles hvis hun ikke har kontroll på hvor jeg er. Pappa erok, men får ikke lov til å trøste (enda).

Håper ventetiden går fort for for dere.

hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162561-sibadulla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! Høres ut som dere har hatt det supert i HH. Kjenner et par andre som har valgt HH og som også vært veldig fornøyd med det. Som dere, bodde også vi i bungalow (i Khao Lak) forrige gang - og synes det var topp. Jeg noterer meg Central Hua Hin Village, om valget faller på HH denne gang :o) Krabi blir litt for voldsomt på en reise som dette føler vi, iom. at det er båter ut til øyene utenfor som er det virkelig flotte der. Vi vil være på et stille og forholdsvis rolig sted, midt på stranda - som forrige gang. Vi har tenkt litt på Chaweng Noi på Koh Samui og HH denne gang :o) Men, vi har vel god tid enda til å vurdere steder...

Ellers er det kjempekoselig å høre at alt går så fint hos dere, og at storebror og lillesøster har funnet hverandre. Var overgangen stor fra ett barn til to? En er ingen og to er som ti? Eller dobbelt så mye kos, men ikke dobbelt så mye jobb? ;-) Vi gleder oss enormt til familieforøkelsen, og det er kjempespennende å lese om andres erfaringer.

Kos dere videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162561-sibadulla/#findComment-1052763
Del på andre sider

Henger meg bare på anbefalingen din jeg :-)

Vi bodde også i bungalow på samme sted som dere, og koste oss stort.

Veldig kjekt å bo så sentralt i forhold til byen.

Høres fint ut :o))) greit å sjekke opp litt med andre før man bestemmer seg.

Håper ellers dere har det bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162561-sibadulla/#findComment-1052766
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...