Gå til innhold

Bildepresentasjon til Kina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sendte 12 bilder med da vi laget første oppfølgingsrapporten til VB.

Jeg skrev inn engelsk tekst på et ark og nummererte bildene. Disse klippet jeg ut og limte under hvert bilde.

Vi brukte A4 ark som vi også la i plastlommer.

Er det ifbm oppfølgingsrapport du skal lage biledpresentasjonen?

Gjest Kina-Tina

Vi sendte 12 bilder med da vi laget første oppfølgingsrapporten til VB.

Jeg skrev inn engelsk tekst på et ark og nummererte bildene. Disse klippet jeg ut og limte under hvert bilde.

Vi brukte A4 ark som vi også la i plastlommer.

Er det ifbm oppfølgingsrapport du skal lage biledpresentasjonen?

Takk for svar begge to! :-)

Jeg skal sende bilder i forbindelse med søknad om adopsjon fra Kina.

Gjest Tille 04

Hei!

Vi limte bildene på hvite ark som vi så satte i plastlommer. Og ja,vi hadde flere enn 6 bilder. Det ble vel 4 A4 sider med bilder tenker jeg. Og vi adopterer også via VB.

Lykke til!

MVH

Hei,

Er det noen som vet om det er ulik praksis mellom VB og AF? Jeg tenker på antall bilder etc.

Skriver dere mye tekst?

Er det bilde av andre personer enn dere på bildene?

Hei,

Er det noen som vet om det er ulik praksis mellom VB og AF? Jeg tenker på antall bilder etc.

Skriver dere mye tekst?

Er det bilde av andre personer enn dere på bildene?

Heisann :o)

Tror ikke det er noe særlig forskjell mellom VB og AF i billedpresentasjonen. Vi har brukt begge, og merket ikke noe forskjell i så måte. Vi skrev bare korte tekster på engelsk under bildene.

Vi har tatt med bilder av besteforeldre, men absolutt flest bilder av oss i selve familien :o)

Lykke til med presentasjonen.

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...