Gå til innhold

på han igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest connie-2000

for så og si nøyaktig 4 år siden var jeg en av de mest faste brukerne på dette forumet. jeg fikk en nydelig datter i oktober 2000. :) Nå er det da jammen på tide å sette i gang med en til syntes jeg og sambo. men de av dere som husker meg husker kanskje at jeg er nok litt hysterisk og til tider enormt negativ... :) så nå er jeg litt redd for at jeg fokuserer for mye på å ville bli gravid, også blir jeg det ikke. alle har jo hørt at de som virkelig prøver å bli gravide klarer det ikke før de slutter å prøve. forrige graviditet var ikke planlagt, så det var jo full klaff uten mening. er så spent denne gangen. er ferdig med mens om noen få dager, og da er det vel bare til å sette igang straks??

klemmer fra oktoberconnie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162777-p%C3%A5-han-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære Connie

Beklager at det går litt fort i svingene her og at jeg brukte ditt navn på innlegget til afk om sopp. Ja jeg husker at du var en ivrig debatant, så velkommen tilbake og lykke til med forsøket til en ny spire.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162777-p%C3%A5-han-igjen/#findComment-1055610
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...