Gå til innhold

Lege attest

Anbefalte innlegg

Gjest Tille 04
Skrevet

Hei,

Lurte på om det er noen som vet hvilke blodprøve tester man skal ta etter at man er godkjent i BUFA, og ca.hvor lang tid det tar fra blodprøvetaking til test resultatene foreligger?

Vet noen av dere om jeg kan få svar på dette hos AF før vi er godkjent i BUFA.

Skrevet

Vet hva kinasøkerne trenger. Det var blant annet hiv og hepatittprøver. I tillegg var det en del andre prøver. For oss ventet vi lengst på hivsvarene, ca to uker. det går sikkert mye fortere på en privatklinikk med laboratorium. Lykke til.

Skrevet

Hei Tille 04!

Jeg var og tok blodprövene igår. Vi regner med godkjenning om ca. 3 uker. Jeg fikk mailet over helseskjemaet fra AF da jeg spurte om det. Hvis du vil kan jeg maile det til deg. Har du en mailadresse du kan legge ut her? Hvis ikke send meg et hint på [email protected] så skal vi ordne det!

Klem

Gjest Mammamia på Fub
Skrevet

Hei Tille 04!

Jeg var og tok blodprövene igår. Vi regner med godkjenning om ca. 3 uker. Jeg fikk mailet over helseskjemaet fra AF da jeg spurte om det. Hvis du vil kan jeg maile det til deg. Har du en mailadresse du kan legge ut her? Hvis ikke send meg et hint på [email protected] så skal vi ordne det!

Klem

Hei Kinaputten

Kan du sende den til meg også? Det er jo veldig lenge til, men det er alltid greit å være forberedt ;-)

[email protected]

Skrevet

Hei Kinaputten

Kan du sende den til meg også? Det er jo veldig lenge til, men det er alltid greit å være forberedt ;-)

[email protected]

Hei!

Både legeskjemaet og den ökonomiske oversikten er herved sendt!!

Klem

Gjest Mammamia på fub
Skrevet

Hei!

Både legeskjemaet og den ökonomiske oversikten er herved sendt!!

Klem

Tusen, tusen takk! Da har jeg et spørsmål mindre når tiden nærmer seg godkjenning :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...