Gå til innhold

Jente 8 år tidvis sengevæter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eliza doolittle

La henne sove med bleier om natten.

Takk for svar! Har diskutert med dattera og vi er klare til å prøve ei periode med bleier på natta!Hun har før nektet, følt det som straff, men er nå velvilligheten selv! Føler nok selv at nok er nok!!

Gjest Solkloppen

Takk for svar! Har diskutert med dattera og vi er klare til å prøve ei periode med bleier på natta!Hun har før nektet, følt det som straff, men er nå velvilligheten selv! Føler nok selv at nok er nok!!

Så flott da :o) Kan ikke skjønne annet enn at det må være en grei løsning. Bedre det enn å ligge i en våt seng vel. Tror det er viktig at du nå forsøker å finne en behagelig bleie som mulig til henne så hun ikke opplever dette negativt.

Gjest Solkloppen

Hei eliza

Hvordan har det gått med bleietestingen? Syns hun det er greit å sove med bleier?

Annonse

eliza doolittle

Hei eliza

Hvordan har det gått med bleietestingen? Syns hun det er greit å sove med bleier?

Har brukt bleie siden lørdag, og bare ei lekkasje! Jenta syns det er deilig å kunne sove hele natta, og det gjør jeg også! Dessuten er det godt å slippe å være sur mamma midt på natta (da er jeg jo så trøtt!).Hun tisser enda men ikke i senga!!!

Gjest Solkloppen

Har brukt bleie siden lørdag, og bare ei lekkasje! Jenta syns det er deilig å kunne sove hele natta, og det gjør jeg også! Dessuten er det godt å slippe å være sur mamma midt på natta (da er jeg jo så trøtt!).Hun tisser enda men ikke i senga!!!

Så flott at hun har funnet ut at det går helt fint å sove med bleie da. Klart det gir mindre forstyrrelse for nattesøvnen for alle, og mindre arbeid for deg.

Hmm, en lekkasje sier du, hvilke bleier bruker du til henne da? Det skulle være mulig å finne en type som ikke gir lekkasjer.

eliza doolittle

Så flott at hun har funnet ut at det går helt fint å sove med bleie da. Klart det gir mindre forstyrrelse for nattesøvnen for alle, og mindre arbeid for deg.

Hmm, en lekkasje sier du, hvilke bleier bruker du til henne da? Det skulle være mulig å finne en type som ikke gir lekkasjer.

Lekkasjen skyldes ene og alene hastverk når jeg skulle kjøpe bleie!Hadde ikke tilgang til apotek som solgte "bleie"bleie, derfor ble det Tena nattbind!Dette skal rettes på! MEN ei helt tørr natt i natt!!! Takk for omtanke og svar!

Gjest Solkloppen

Lekkasjen skyldes ene og alene hastverk når jeg skulle kjøpe bleie!Hadde ikke tilgang til apotek som solgte "bleie"bleie, derfor ble det Tena nattbind!Dette skal rettes på! MEN ei helt tørr natt i natt!!! Takk for omtanke og svar!

Akkurat ja, nei slike nattbind holder nok ikke for en lang natt nei.

Tørr natt i natt ja :o) Så flott da, ingenting kan måle seg med gleden over tørr netter altså. Krysser fingrene for at det kommer flere nå da *S*

• 1 måned senere...
stellapolaris17

Hei!

Sønnen min på 9 år vætet sengen nesten hver natt. Vi har hatt tørre netter i sommerferien, hvor han ikke er så sliten, men nå som det er fullt kjør med skole og fritidsaktiviteter sover han mye tyngre og våkner ikke for å gå på do. For ei uke siden begynte vi å gi ham klistremerker som belønning for hver natt han ikke tisset i senga. Og utrolig nok har dette virket hver eneste natt!!! Jeg vil selvfølgelig gjerne formidle denne enkle løsningen til alle som sliter med det samme. Håper bare vi ikke får tilbakefall!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...