Gå til innhold

Er det noen med Lid Mai.Kina..AF?

Anbefalte innlegg

Mine to barn på 10 og 12 år er spente på om det blir andre barn med på hentereise? Vi vet bare om ei jente til.

Vi er forøvrig en familie fra nord som gleder oss veldig til den "store reisen"! Håper det ikke blir så lenge til. Kinatildelingene er vel "like rundt hjørnet" nå! Håper dere med Lid Mai kan skrive noen ord her? enten dere reiser med eller uten barn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163017-er-det-noen-med-lid-maikinaaf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi har LID 12.mai via AF, vi blir 2 voksen og en bestemor på turen.

Vi kjenner ikke noen andre som har reg.dato i mai, så vi vil gjerne komme i kontakt. Vi bor på østlandet og dette blir vårt første barn

hilsen to alltid ventende foreldre

Så flott at vi er flere da! Vi har lid 25.5., omtrent samme som "ien". Vi reiser to voksne og en tre-åring som vi hentet i juli 02. Nå er det bare noen dager til vi får Telefonen (muligens et par uker), og det er like spennende denne gangen også! Har du lyst å maile oss, er adr: [email protected] så snakkes vi!

vi har lid 9 juni og kommer Kaaanskje med i denne omgangen.

Vi skal ha med oss en egenfødt 12åring + kinajente på 3 + 2 bestemødre. det blir det fantefølge :-)))

jeg har epost på [email protected] hvis du lager ei epost liste.

det gjorde jeg sist og etter de informasjonene jeg fikk fra noen som akkurat har vært av gårde var det fremdeles lurt å kjenne litt til hverandre på forhånd.

hold ut - dere er først i køen nå.

venteklem fra

Annonse

Vi har også Lid mai Kina, AF og skal reise med våre barn på 11 og 13 år. Så fint at det blir flere barn.

Så flott.

Våre er gutt 12, jente 10. Greit å reise sammen med noen i "samme båt" mht alder på barna.

Bare send mail til 'vestavinn' (adresse i hennes svar) så kan vi holde kontakt frem til avreisedagen.

Vi er litt spente....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...