Gå til innhold

Min datter er modell :-)

Anbefalte innlegg

Gjest stolt Kina-mamma
Skrevet

Jeg oppdaget akkurat at datteren min (1 1/2 år) er lagt ut på nettsiden til den fotografen vi har brukt. Ta en titt da vel, er hun ikke verdens nydeligste gudegave!

http://www.margrethe.biz/

Klikk på Barn, deretter bilde nr.6 nedover

Skrevet

Så nyyyydelig! :o)

Vi var også hos fotografen da jenta vår var den alderen der. Det var en katatrofe, jeg får enda frysninger på ryggen ved tanken. Hun var alt, absolutt alt, bortsett fra samarbeidsvillig..!

Og likevel ble det faktisk fine bilder, hvilket sier mer om flink fotograf enn noe som helst annet. Hehe..

MVH

Skrevet

Så fin hun er!! Har hørt mye bra om den fotografen, og det er rett ved der vi bor, så kanskje vi også skule bruke henne??

Skrevet

Hun er bare helt nydelig. Kan godt forstå at fotografen ville vise fram henne.

Hilsen

Skrevet

Skjönner godt at du er stolt! Hun er jo bare helt nyyyyydelig!!!

Klem

Skrevet

Så nyyyydelig hun er!!! Og fotografen har gjort en bra jobb, det må også sies!! Synd det er litt unna vei her, da.. Klem

Skrevet

Åååå, så søt! Du har all grunn til å være stolt mamma :-)

Skrevet

Hun er NYDELIG :-)

Ligner faktisk på vår nydelige gutt :-)

Skal nok se at det blir mange guttehjerter som knuses etterhvert!!

Skrevet

Ikke vanskelig å være fotograf med slike motiver. Takk for titten, hun var kjempenydelig!

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med famefotografene og de tar lignende bilder.. Vi har faktisk bestilt time allerede, men ble nå veldig nysgjerrig på både fotograferingen og ikke minst prisene..

Igjen- utrolig søt jente dere har!

Skrevet

Nydelig liten jente, takk for titten!

Jeg er spesielt mottakelig for bilder av søte Kinajenter i kveld.I morgen drar vi for å hente hjem vår nydelige datter fra Jiangsu. Har vært helt emosjonell i hele dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...