Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I følge god skikk og bruk er jeg blitt rådet til å presentere meg her i dette forumet.

Jeg er for tiden hjemmeværende mamma til en liten "Kina prinsesse". Vi var i Kina, Lanzhou i des. 2003 hvor vi hentet henne.

Nå er vi igang igjen og har hatt 2 møter med barnevernet. Håper at vi får sosialrapporten litt fortere denne gangen.

Jeg har vært inne og lest en del her den siste tiden, har ikke turd å skrive før nå.

Jeg har også to voksne (egenfødte) barn. De syntes det stor stas med lillisøsteren sin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163228-ny-bruker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit på forum da :o)

Vi har egenfødte tvillingjenter på 10 fra før, pluss ei lita Hubeiprinsesse på snart tre.Vi er i Verdens barn si septembergruppa, så kanskje vi reiser til Kina i mai ?? :o)

Klem fra

Vi brukte VB ved vår første datter fra Kina og bruker dem dennne gangen også.

Jeg er like utålmodig som ved første gang, da brukte vi 2 1/2 år fra vi startet prossessen til vi dro til Kina.

Det er så vanskelig å vite hva jeg skal skrive til dere, har litt skrivesperre. Prøver å jobbe med det.

Det er ihvertfall veldig spennende å følge med på alle tildelingene til de som er på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163228-ny-bruker/#findComment-1056976
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...