Gå til innhold

Nå henter vi Thai-prinsen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE !!!

Dette var moro å høre om !!!

Er veldig spent på hvor lenge det er siden tildelingen deres. Vi venter i spenning på en reisedato, da vi fikk tildeling i juni. Har det virkelig begynt å skje noe i Thailand nå ? Kjenner at hjertet hopper og sommerfuglene beveger seg.....

Lykke til videre og ha en superflott tur til Thailand !!

Vennlig hilsen

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE !!!

Dette var moro å høre om !!!

Er veldig spent på hvor lenge det er siden tildelingen deres. Vi venter i spenning på en reisedato, da vi fikk tildeling i juni. Har det virkelig begynt å skje noe i Thailand nå ? Kjenner at hjertet hopper og sommerfuglene beveger seg.....

Lykke til videre og ha en superflott tur til Thailand !!

Vennlig hilsen

Vi fikk tildeling i juni, så dere kan nok vente å få reisedatoen snart. Håper det blir før jul for dere også. Skulle jo tro det tok ca like lang tid med saksgangen. Skal love deg at det er vanskelig å konsentrere seg om annet for tiden. nå er det shopping de luxe!!

Vi fikk tildeling i juni, så dere kan nok vente å få reisedatoen snart. Håper det blir før jul for dere også. Skulle jo tro det tok ca like lang tid med saksgangen. Skal love deg at det er vanskelig å konsentrere seg om annet for tiden. nå er det shopping de luxe!!

Takk for svar !!!

Kan tenke meg at lommeboken går varm ja.... For en følelse dere må ha nå....endelig kan dere reise. Gleder meg veldig på deres vegne. Hadde vært veldig moro med reisebeskjed på oss resterende fire par i "juni-gruppen" før jul. Vi får bare krysse fingrene og håpe......

Kan jeg spørre om hvor lenge dere ventet på selve tildelingen ? Vi ventet i 4 mnd. Har hørt rykter om at om vi får tildeling tidlig, må vi vente lengre på reisedatoen.Jeg har derfor vært litt redd siden tildelingen kom etter 4 mnd i stedenfor 6 mnd. Tenk om vi nå må vente i 8 mnd..... Håper ikke dette stemmer, for lengselen er sååå STOOOR etter jenta vår i Thailand.

Hadde vært veldig moro med kontakt med deg pr mail, men dere har vel ikke mye tid nå ??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...