Gå til innhold

I går ble dagen for oss!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten :-)

Håper dere får reise til Bucaramanga ASAP.

Det reiser noen på tirsdag til B-manga, regner med at dere treffes.

Kan du sende meg en mail, vil gjerne få sendt noe til kontaktpersonen i Bucaramanga :-)

[email protected]

Takk :-)

Hilsen

Annonse

Annonse

Først av alt vil jeg gratulere dere.

Før hentereisen kan følelsene være blandet av både gode og usikre følelser.

Mitt råd til dere vil likevel være at dere er forberedt på at barnet dere får kan være uforberedt på hva han skal igjennom.

Ikke alle adoptivbarn som er så store som deres gutt er, er forberedt på hva som venter dem.

Vi fikk en gutt som var totalt uforberedt, og dette ble traumatisk både for liten og stor.

Men ta dere tid til å kjenne på disse følelsene som kommer på godt og vondt.

Det er ikke noe galt med dere dersom de STORE følelser ikke er der med en gang. Den vil komme etter hvert.

Lytt til deres egen magefølelse, og ikke gjør som alle andre mener dere skal tenke og gjøre.

Jeg ønsker dere lykke til med hentereisen og lykke til med framtiden sammen med deres lille under.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...