Gå til innhold

Lørdagskvelder stinker!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå

hei, du..

jeg ble kalt for tottlå før... tror kanskje vi er fra nesten samme plass..

vet du hvor lyefjell er???

men til spørsmålet ditt, du gjør det ikke bedre enn du selv vil. vet det er mindre oppmyntrende å høre, men det er sant.

jeg jobber også hver 3 helg, i helsevesenet, men helgen er ikke ødelagt fordet.

ring til en god venn, kanskje noen du ikke har pratet med på lenge, eller det er noen du har daglig kontakt med.

inviter dem på middag, fest eller bare møte ( vet ikke om du er kristen, men vi har jo endel av dem, vi som bor i bibelbeltet!!!, unskyld dersom jeg tar helt feil, men ordet tottlå var så veldig kjent liksom...)

Ja jeg vet hvor lye er....bor selv på Bryne. Arbeider også i helsevesenet.....Jeg er kristen, men jeg er ikke med på noe religiøse sammenkomster ol. Kanskje jeg kjenner deg! Utrolig mange fra Bryne, Sandnes og Stavanger her inne! :)

Fortsetter under...

Jeg hadde en kjempekveld!

Var på fotballkampen hvor viking vant 5-2 (!), og hadde en kveld med god mat, godt drikke, mye prat om alt og ingenting - og hyggelige folk. Ikke betalte vi noe heller, inviterte som vi var.

:)

Og idag skal vi i barnebursdag...he he, blir nok litt annerledes enn igår kveld.

(Lurer forresten på hvorfor jeg alltid blir servert så mange drinker av velmenende venner...så snart glasset nærmer seg tomt, så får jeg et nytt foran meg ;) )

Annonse

Synes lørdagskveldene er koselige, jeg.

Liker best rolige hjemmekvelder med god mat, et par glass god vin og levende lys. Ser på TV innimellom, ikke hele kvelden det er noe å se på.

Ikveld var det jo først den spennende VIF-Stabekk fotballkampen. Om det ikke ble gull på "enga" så har dem gjort en bra sesong og gullet hadde dem innimellom under kampen. Dessverre fikk dem ikke denne medaljen.

Sitter i sofakroken min og leser aviser innimellom, prater litt og er innom her en tur også, men ikke hver lørdag kveld.

Setter pris på at alle rundt meg har det bra, alle er friske og virker fornøyd. Da er kvelden god for meg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...