Gå til innhold

Er jeg dum?

Anbefalte innlegg

jeg er 17 år og liker en git som er 16, går i klassen under meg. han begynte og vise interesse for meg og vi begynte og holde litt i hender og sånt, jeg trodde det var noe men visste ikke helt sikkert..vi skulle egenltlig på tur og sånn men det skjedde ikke fordi han gjorde alt annet, spilte biljard osv..

men så ble han alene i helgen som kom, hadde ingen av kompisene sine her så da var han hos meg hele fredagsnatta.. det som skjedde var lissom det at vi låg og koste, ikke kysset, vi såg film og sånt... etter filmen så kysste jeg han men han sa at det kunne vi ikke gjøre fordi han ikke kunne kysse noen han ikke var sammen med.jeg ble litt paff og alt det der og vi beygynte å diskutere..han ville ikke være sammen med noen fordi han ikke ville være avhengig, jeg ble selfølgelig ganske lei meg..han var visst gla i meg og sånn, men han visste ikke..han visste heller ikke hvorfor han ikke hadde sagt med en gang at han ikke var ute etter noe forhold, det ble jeg ganske sinna for..

på tross av alt dette så låg vi og klinte og koste hele natta.. altså han overnatta hos meg..

er jeg dum som forsetter lissom...? føler meg helt teit som ikke forstår noe, lurer og på om han bare utnytter meg.. vet bare ikke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163381-er-jeg-dum/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...