Gå til innhold

aktuelle tema for tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for forslaget, men det har vi nettopp diskutert.

Hvorfor er det så mange barn med ADHD-diagnose? Er det samfunnet som har endret seg eller er det for lett å få en slik diagnose? Stilles det for store krav til urolige barn? Er det ritkig å medisinere barn med sentralstimulerende medikamenter?

Annonse

Ta vare på de eldre.b

Tillegg til mitt innlegg over:

Husk, det er de eldre som har vært med på å bygge opp samfunnet.

Det er så mange ensomme, gamle mennesker. De fortjener ikke å ha det slik.

De unge idag, må ha glede av å kunne jobbe med dette - mener jeg!!

Gjest baremei

Hehe, nei det tviler jeg ikke på. Takk for forslaget, men tror læreren ville rynket på nesa. Hun er litt gammeldags.

Mat! engasjerer alle,alltid, i og med at det er noe alle behøver. Bare se hvilke debatter det har vært rundt Fedon etc. de siste årene! Kan ha ulike innfallsvinkler til emnet, f.eks:

-hvilke kostråd skal man stole på? de til Statens ernæringsråd, eller Fedon, Atkins...

- behøves bedre merking av mat?

-matens betydelse. Matkultur...

-slanke-og sunnhetshysteri. Den nye "spiseforstyrrelsen" ortorexi, dvs. å være besatt av å spise sunt og trene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...