vin Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Noen spesielle jente navn? På forhånd takk ;o) 0 Siter
Rubia Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Kjente i min "omgangskrets" : Chica (drever) Shiba (schafer) Sussi (drever, bishon) Milla (drever) Kira (schafer) Labella ("den vakre", bichon) Kommer ikke på flere i farta annet enn tre jeg beholder selv 0 Siter
vin Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Kjente i min "omgangskrets" : Chica (drever) Shiba (schafer) Sussi (drever, bishon) Milla (drever) Kira (schafer) Labella ("den vakre", bichon) Kommer ikke på flere i farta annet enn tre jeg beholder selv Tusen hjertelig takk Rubia ,o) 0 Siter
Piraye Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Shiba,laika,tanja,lady,bella. sara,shera,princess,duchess(hertuginne),Nike(seiersgudinne),frøya(kjærlighetsgudinne),Nikita. ellers så er det jo bare fantasien som setter grenser. Hva liker du? Hva interesserer du deg for å hva vil du kalle hunden opp etter? 0 Siter
vin Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Shiba,laika,tanja,lady,bella. sara,shera,princess,duchess(hertuginne),Nike(seiersgudinne),frøya(kjærlighetsgudinne),Nikita. ellers så er det jo bare fantasien som setter grenser. Hva liker du? Hva interesserer du deg for å hva vil du kalle hunden opp etter? Takk for forslagene;har notert noen av dem. Jeg har en hund som heter cedrikk. Det er søsteren min som har fått ei lita som de ikke klarer å finne noe navn på ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Bare ikke bruk vanlige menneskenavn - det høres så dumt ut. Kjente en oppdretter en gang. Det hørtes rimelig dumt ut når hun sto i hundegården og ropte "Fy, Nina! Petter! Tommy! Eirik! Fy skam! Gå og legg dere!" ".........................." 0 Siter
Ulrikke Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Vel, vi har ei Tara - så det får være forslaget herfra Ellers kjenner jeg Toya, Sasha, Millie, Tascha, Cindy, Mira og Ronja - og det var de jeg kom på i farta 0 Siter
Gjest tena woman Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg synes Gudrun, Gunvor, Borghild og Halldis er kule navn på hunn-hunder. 0 Siter
Gregga Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Sinikka! Det er så fint! Må jo ha et navn som står til "fetteren" Cedrik! Sinikka og Cedrik - fint da gitt! Sinikka hadde vi øverst på på lista, men så kom det en hannhund hit, og da passet det dårlig:-) Dessuten er det både s - lyd og I`er som gir postiv klang i hudeører :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hunden vi hadde da jeg var liten het Nadja. Ellers vet jeg om hun-hunder som heter/har hett: Bisse, Lady, Beauty, Molly, Nigra, Inka, Henna, Hera, ...og kommer ikke på flere. 0 Siter
Gjest Labradordama Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Våre hunder heter Selma og Nansen. :-) Vet det er "omstridt" med menneskenavn på hunder, men vi synes det er flott! Andre navn vi tenkte på til tispa var: Berte, Alma, Silla og Lucy. Ellers er Enya, Bella og Stella ikke så ille... Boff! 0 Siter
Gemini Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Takk for forslagene;har notert noen av dem. Jeg har en hund som heter cedrikk. Det er søsteren min som har fått ei lita som de ikke klarer å finne noe navn på ;o) Trodde dere skulle ha ny hund allerede jeg... Trodde du var blitt spik spenna gærn! ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Trodde dere skulle ha ny hund allerede jeg... Trodde du var blitt spik spenna gærn! ;-) Noen hovawart-tisper jeg vet om: Carmen, Conny, Tali, Tira, Cirka, Annie, Caramba, Khiva, Ronja, Ona, Yena, Alice, Cocktail, Petina, Pia, Christa, Smilla, Dixie, Emma, Azaria, Frida, Macy, Sunny, Luna, Sandy, Kira, Domino, Diara, Vita, Chiqa... PS: Hunden i Annie-musicalen i Oslo nå er en hovawart, heter Christa til vanlig, men Sandy i forestillingen! :-) se annie.no eller hovawart.no om du skulle bli nysgjerrig :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Suzzi, Yanka, Girl, Queeni, Missi, Lizzy, Pia, Tanja, Betty, Lita 0 Siter
Gjest Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Märtha (passer spesielt bra hvis man også har en hannhund som heter Ari), Kiwi, Alissa, Aira, Nadja, Narissa, Tanja, Trollmor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.