fiskemannen Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Heisann. Jeg er en mann på 30 år som har røykt daglig siden jeg var 17 år. Har røykt 10-12 stykker om dagen. Har kun hatt et serøst forsøk på å slutte for 11 år siden, men sprakk ett bare en uke. De siste 4 årene har jeg tenkt MYE på å slutte. Tenker på alle pengene jeg sparer ( 1000 kr i mnd), og alle helsemessige gevinstene med å slutte. Men jeg klarer liksom ikke bestemme meg.. Tobakksforbruket mitt har gått ned litt i helgene etter 1.juni siden jeg går mye på byen i helgene, har dssuten gått over til mildere merke (mild og ekstra mild). Spørmålet mitt er om jeg greier å slutte på egenhånd eller om jeg trenger hjelp utenfra. Har nemlig tenkt på om jeg klarer dette på egenhånd siden tobakksforbruket ikke er så høyt. Noen som hår synspunkter/erfainger med dette? Er takknemlig for svar! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg gikk rundt og hadde veldig lyst til å slutte, men en liten bit av meg sa nei ;-) Kjøpte så den besrømte boken(var ennå ikke helt motivert for å slutte). Noen dager etter å ha lest den, bestemte jeg meg for at nå var det slutt. Kjempe enkelt......snart har jeg ett års jubileum;-) Skader i alle fall ikke å forsøke. Lykke til! 0 Siter
fiskemannen Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Jeg gikk rundt og hadde veldig lyst til å slutte, men en liten bit av meg sa nei ;-) Kjøpte så den besrømte boken(var ennå ikke helt motivert for å slutte). Noen dager etter å ha lest den, bestemte jeg meg for at nå var det slutt. Kjempe enkelt......snart har jeg ett års jubileum;-) Skader i alle fall ikke å forsøke. Lykke til! Takk for godt råd! Boka du skriver om har jeg lest mange gode omtaler om på internett. Vurdere å kjøpe boka, så får vi se hva som skjer... 0 Siter
grammo Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg synes du skal ta kontakt med gratis røyketelefon. Telefonnummeret fant jeg i et vedlegg med nikotintyggegummi, kjøpt på apoteket. Jeg har røkt i 30 år, og har nå vært røykfri i 12 uker !! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Takk for godt råd! Boka du skriver om har jeg lest mange gode omtaler om på internett. Vurdere å kjøpe boka, så får vi se hva som skjer... Jeg slutta å røyke ved hjelp av boka. Den koster ikke stort mer enn en 20-pakning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.