favn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://eisenhower.archives.gov/hovball.jpg Javel, men hvordan trener du med den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg er ikke noe matematikklys, men 90 gradersvinkel kjenner jeg. Forutsatt alminnelig rørlighet, ikke-handicap og varm i trøya: Det er ekstremt å ikke kunne 'knekke mer enn at over- og underkropp står i 90 graders vinkel. Såh! Tenk nå på at det er snakk om når bena er strake. Hvis de ikke er strake, så er det ikke noe problem å brette sammen. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Javel, men hvordan trener du med den? Søk på f.eks. "medicine ball exercises", så får du sikkert opp en hel del. Noen øvelser er enkle, andre øvelser er mer krevende. Om du derimot er mer nysgjerrig, så bistår jeg gjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tenk nå på at det er snakk om når bena er strake. Hvis de ikke er strake, så er det ikke noe problem å brette sammen. ".........................." Ok, du klarer deg vel ;-) Men du er jammen stiv. Kan du ikke prøve å tøye litt etter trening, for min skyld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Søk på f.eks. "medicine ball exercises", så får du sikkert opp en hel del. Noen øvelser er enkle, andre øvelser er mer krevende. Om du derimot er mer nysgjerrig, så bistår jeg gjerne. Jeg finner nok ut av det. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ok, du klarer deg vel ;-) Men du er jammen stiv. Kan du ikke prøve å tøye litt etter trening, for min skyld? Desverre, nei :-) Jeg vil ikke tøye rett etter styrketrening. Imidlertid forsøker jeg å få tøyd litt på dager hvor jeg ikke trener, eller evt trener kardio. Men det er så driiiit kjedelig, og ikke er det noe godt heller :-) ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.