Gjest Snart Colombiamamma! Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nå kjenner jeg at utålmodigheten kryper inn i hjertet mitt. Til nå har jeg vært "verdens mest tålmodige" (syns jeg selv). Har ikke vært spent når jeg har hentet posten engang. Vi ble godkjente av ICBF 28/7, og jeg har hele tiden sagt at hvis vi får distrikt før jul, så er jeg fornøyd. Men den siste uken har utålmodigheten blitt kastet over meg i full tyngde. Har problemer med å konsentrere meg om noe annet både på jobb og i fritiden. Begynner å få hjerteklapp når vi sjekker dagens post osv. Begynner å bli frustrert over at jeg ikke kan kontrollere disse følelsen, men jeg er vel kanskje ikke alene om disse følelsene... Måtte bare skrive av meg litt frusterasjon, jeg har hørt at det skal hjelpe... En hilsen fra en som håper å være... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163920-n%C3%A5-vil-jeg-ha-et-distrikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg forstår deg kjempegodt!! Selv har jeg regnet ut at vi først kan regne med å få distrikt i slutten av januar. Vi ble godkjent 2 september, og av det jeg kan se fra Colombialisten, så er snittet fra godkjenning til distrikt ca 5 mnd. ....men jeg kikker forhåpningsfullt i postkassen likevel, jeg, og har gjort det siden dagen etter at vi ble godkjent. Konsentrasjon, hva er det? ;o) Jeg bruker mye av dagen til å drømme meg bort, og har ikke alltid verdens beste samvittighet når jeg stempler meg ut... Har heldigvis en sjef som er forståelsesfull for min "høygravide" tilstand og som hanker meg inn litt når jeg ser litt for drømmende ut ;-) Tvi-tvi, du skal se at distriktet deres er rett rundt hjørnet! Fortåelsesfull hilsen fra en annen som drømmer om snarlig tur til Colombia... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163920-n%C3%A5-vil-jeg-ha-et-distrikt/#findComment-1063064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2xtvilling Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ligger 1 måned bak deg i løypa, men venter også på å få distrikt. Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal begynne å vente for alvor før etter nyttår, men vet ikke om jeg klarer det. I følge mannen min venter jeg alt for mye allerede, men jeg vet at det blir verre.. I mellomtiden lever jeg godt på den minste lille nyhet her på DOL om andre som får godkjenninger, tildelinger og distrikt. Føler liksom at jeg rykker litt frem i køen. Og så har jeg endelig fått bruk for statistikkundervisningen jeg hadde på skolen. Tror sjelden noen liste har vært så gjennomanalysert som Colombialisten blir hver gang den kommer.. Håper det snart dukker opp distrikt i posten til deg. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163920-n%C3%A5-vil-jeg-ha-et-distrikt/#findComment-1063382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.