Gå til innhold

Endelig avgjørelse...

Anbefalte innlegg

Gjest SA-mamma

Etter en svært komplisert sak som jeg ikke skal komme innpå her;har vi tatt avgjørelsen om å trekke oss fra tildelingen. Dette er utelukkende barnets beste!!!

Både VB og org. i SA var enige i dette.selv om de ikke har påvirket vårt valg.

For de som lurer

Vi har fått beskjed om at vi kan vente ny tildeling snart..... De har alt sett ut ett som kan være aktuelt.(men av forståelige grunner, ville vi ikke vite noe før alt er klart)

God helg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163959-endelig-avgj%C3%B8relse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sa- mamma!

En kjempetøff avgjørelse dere har tatt. Men siden dere jo har vurdert dette frem og tilbake, er jeg overbevist om at det dere nå har kommet til er det beste for alle parter.

Ønsker dere all lykke til videre, og vi håper på snarlig ny tildeling!

Jeg synes dere er tålmodige, og sterke i hvordan dere takler dette!

Ps, sendte deg pm på fub i går.

Stor klem fra

Hei Sa- mamma!

En kjempetøff avgjørelse dere har tatt. Men siden dere jo har vurdert dette frem og tilbake, er jeg overbevist om at det dere nå har kommet til er det beste for alle parter.

Ønsker dere all lykke til videre, og vi håper på snarlig ny tildeling!

Jeg synes dere er tålmodige, og sterke i hvordan dere takler dette!

Ps, sendte deg pm på fub i går.

Stor klem fra

En tung avgjørelse, føler med dere!!

Øonsker dere lykke til videre, alt vil nok ende bra og føles rett når tiden er inne.

Masse hilsner

Annonse

Colombiamamma

Vet at det har vært en vanskelig avgjørelse.

Det dere har opplevd nå har jeg ikke hørt om så mange andre som har vært i gjennom. XXX for at dere får ny tildeling så snart som mulig.

Lykke til med siste innspurt!! Vi chattes sikkert om ikke så alt for lenge.

Og husk: Det blir helt sikkert bra til slutt!

Prøv å tenk fremover...man kan bli sprø av tanker som viss om at, dersom...ol. Dere har gjort valget nå og jeg vet det var gjennomtenkt.

mvh

Jeg sa det vel til deg på chatten, men må bare gjenta det - jeg synes utrolig synd på dere som må oppleve dette, men synes dere har tatt en voksen og situasjonen tatt i betraktning, riktig avgjørelse.

Håper det ikke tar lang tid før dere får en ny telefon og et nytt barn som venter på dere i Sør Afrika. Selv om det ikke føles slik nå, vil det nok bli riktig til slutt.

Beste hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...