Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Jeg tror hun ligger. Det gjør iallfall jeg når jeg ser på såpe og spiser sjokolade og drikker GT.

GT? Gin Tonic? Til sjokolade?!?!?!?!

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229

Kanskje du har behov for å lære deg defninisjonen av "intelligens"? :-)

"............................"

"defninisjonen av "intelligens"

Kanskje du kunne lære meg den? Er så vanvittig dum at jeg ikke klarer å finne det ut på egenhånd skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT? Gin Tonic? Til sjokolade?!?!?!?!

".............................."

Ja, jeg er gjennomført smakløs.

Men rett skal være rett: Jeg har korrigert det til enten GT og peanøtter eller sjokolade og rødvin. Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er gjennomført smakløs.

Men rett skal være rett: Jeg har korrigert det til enten GT og peanøtter eller sjokolade og rødvin. Hjalp det?

Nei, det hjalp ingenting :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"defninisjonen av "intelligens"

Kanskje du kunne lære meg den? Er så vanvittig dum at jeg ikke klarer å finne det ut på egenhånd skjønner du.

Hvis du vil reagere fornærmet på et humoristisk utsagn, så hold meg utenfor.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Hvis du vil reagere fornærmet på et humoristisk utsagn, så hold meg utenfor.

"............................"

Sorry da :).

Men er du også en av disse hjernedøde muskelbuntene som jogger rundt med tunga nedpå knærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry da :).

Men er du også en av disse hjernedøde muskelbuntene som jogger rundt med tunga nedpå knærne?

Man blir ingen muskelbunt av å jogge.Det går mer på kondisen. Bare til opplysning.

Smarte folk er generelt mer opptatt av og ta vare på seg selv. Dette også til opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki dok! Grete Waitz var/er også veltrent, men jeg syns nå hun er for tynn :).

Det er godt vi er forskjellige, noen liker tynne, noen med former, noen liker tykke mennesker, muskelbunter og noen klarer å se forbi alt det der og se hva som finnes bak fasaden.

Og noen greier holde fokus på mer enn em ting om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du snakker om "medisinsk overvekt". Jeg kjenner også mange som er blitt anoerktikere/bulimikere eller har andre typer SF. Det er minst like skadelig.

I dagens samfunn er det svært mange som sliter med kroppsbildet, og "SiniBad" er med på å gjøre det verre for mange. 72 kg er IKKE noen usunn overvekt.

Jeg har skrevet at det ikke er noe videre "sexy" at man bare sitter og ser Hotell Caesar, men det er langt verre at man ikke klarer å ha et normalt forhold til kjærestens kropp.

Med vennlig hilsen

Sør, du mobber alle som ser Hotell Cæcaer.

Fy deg. Du er en mobber,og er årsak til at mange Dol-damer sliter med dårlig selvsikkerhet nå. Noe som sikkert fører til at de blir enda mer hekta.Det blir en reaksjon på holdningen du viser her.

Det er din skyld. Du har et problem.

(Hilsen ei som ikke har sett et eneste program)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vrsågo

Man blir ingen muskelbunt av å jogge.Det går mer på kondisen. Bare til opplysning.

Smarte folk er generelt mer opptatt av og ta vare på seg selv. Dette også til opplysning.

Her får du vite alt du ikke vet, men som enhver idiot burde vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Man blir ingen muskelbunt av å jogge.Det går mer på kondisen. Bare til opplysning.

Smarte folk er generelt mer opptatt av og ta vare på seg selv. Dette også til opplysning.

Det var en spøk! Jeg har vel skrevet noe tidligere om mine fordommer mot både muskelbunter og joggere.

Jeg er dum altså, men jeg vet at man ikke får masse muskler av å jogge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry da :).

Men er du også en av disse hjernedøde muskelbuntene som jogger rundt med tunga nedpå knærne?

Nei, jeg er nok ikke det. Men det blir for dumt å blande intelligens inn i hva man selv liker/ikke liker å gjøre.

"..........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man blir ingen muskelbunt av å jogge.Det går mer på kondisen. Bare til opplysning.

Smarte folk er generelt mer opptatt av og ta vare på seg selv. Dette også til opplysning.

"Smarte folk er generelt mer opptatt av og ta vare på seg selv."

Har du noen argumenter eller data som backer opp den påstanden? Det er riktignok smart å ta vare på seg selv, men det sier seg selv at dette ikke er noe som nødvendigvis går begge veier. Det er en usmart ting å gjøre å ikke ta vare på seg selv, men selv de smarteste gjør veldig mange usmarte ting.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk! Jeg har vel skrevet noe tidligere om mine fordommer mot både muskelbunter og joggere.

Jeg er dum altså, men jeg vet at man ikke får masse muskler av å jogge :)

Måtte bare erte deg litt.

Nei, jeg tror ikke du er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(han mener tydeligvis han er så mye mer smartere enn folk som liker pene damer)."

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt, men han er deg uvilsomt intellektuellt overlegen. Det skal nok ikke så mye til, me n men.

"Dama mi er ikke blant de lureste. (hun har f.eks ikke peiling på hvordan man løser 2. grads differentials ligninger)"

Det har ikke det spøtt å gjøre med intelligens (forøvrig heter det "differensiallikninger" i ett ord). Det er noe man lærer seg. Jeg kjenner faktisk minst en håndfull personer som løser differensialligninger og integrasjoner uten problemer, men som jeg totalt sett vil kalle nærmest idioter.

"........................."

"Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt, men han er deg utvilsomt intellektuelt overlegen"

Han er sannnynligvis eldre, har mer livserfaring og mer moden Prozak, bare litt firkanta kanskje( ihvertfall i denne tråden).Dessuten er det ikke noe i veien med selvsikkerheten.

Det er nok der den største forskjellen ligger.

Jeg tror det er mange menn her, som har glemt hvordan det var å være ung,usikker og opptatt av hva venner mente.

I en viss alder, tror jeg mange gutter hører mer på hva kamerater sier, enn det jenter gjør.

Det er mye skryt blandt guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spøk! Jeg har vel skrevet noe tidligere om mine fordommer mot både muskelbunter og joggere.

Jeg er dum altså, men jeg vet at man ikke får masse muskler av å jogge :)

Joggere ruler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si noe slikt, men han er deg utvilsomt intellektuelt overlegen"

Han er sannnynligvis eldre, har mer livserfaring og mer moden Prozak, bare litt firkanta kanskje( ihvertfall i denne tråden).Dessuten er det ikke noe i veien med selvsikkerheten.

Det er nok der den største forskjellen ligger.

Jeg tror det er mange menn her, som har glemt hvordan det var å være ung,usikker og opptatt av hva venner mente.

I en viss alder, tror jeg mange gutter hører mer på hva kamerater sier, enn det jenter gjør.

Det er mye skryt blandt guttene.

"Han er sannnynligvis eldre, har mer livserfaring og mer moden Prozak, bare litt firkanta kanskje"

Det var ikke meningen å hinte om at han på noen som helst måte er en ok person. Men trådstarteren her faller fullstendig til kort overfor de fleste voksne mennesker.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er sannnynligvis eldre, har mer livserfaring og mer moden Prozak, bare litt firkanta kanskje"

Det var ikke meningen å hinte om at han på noen som helst måte er en ok person. Men trådstarteren her faller fullstendig til kort overfor de fleste voksne mennesker.

"........................."

Jeg synes dere er litt dumme,slemme og ganske firkanta.

Dere slakter en ung mann, som helt opplagt er usikker på seg selv og veldig opptatt av hva kameratene sier.

Mange gutter er det.Han vokser det sikkert av seg.

Men dere er så forbasket optatt av og vise dere så kloke og smarte. Spesielt Sør

Skal være så voksen,men når jeg ser hvordan dere slakter en gutt som sikkert er halvparten så gammel som Sør. Vet ikke din alder da.

Men ikke nok med det.

Dere er ikke engang helt ærlig med dere selv, tror jeg. For prøv og tenk tilbake på hvordan det var å være ung.

Var dere så mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...