Gå til innhold

Blir vi flere den 16.nov??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser fra Gardermoen via Paris til Bogota, tirsdag 16. nov. Er det flere her inne som reiser med samme fly??

Hilsen en med gryende reisefeber.....

Skrevet

Hei,

vi skal ikke reise, men ville bare dele noen tanker med dere..

Vi reiste til paris med et annet DOL par og hadde en natt der før vi sammen reiste til Bogota.

Det var veldig hyggelig å bli kjente med de og vi gikk til og fra i flyet.. Så var det veldig spesielt da vi landet og det "gikk opp" for oss at vi gikk på samme jord som vår engel!

Tårene rant i strie strømmer!

I Colombia så var vi på det meste 8 norske familier på Halifax, noe som var veldig hyggelig.

Jeg ønsker deg g familen en riktig gooood tur til vakre COlombia!

Skrevet

Vi bare ønske dere god tur til jentene deres :-)

Blir nok en spesiell jul for dere i år!!

Kos dere med reiseforberedelsene.

Skrevet

Jeg skal ikke reise, vil bare ønske dere god tur. Mimrer fryktelig om dagen, i disse dager er det nemlig to år siden vi fikk tildelt en deilig lillebror. Reiste til Colombia 21. november, og møtte mange koselige dol-familier der.

En liten hilsen til dere også Cilas, Caline, Gleder oss + andre vi møtte i Bogota!!!

Mvh

Skrevet

Hei,

vi skal ikke reise, men ville bare dele noen tanker med dere..

Vi reiste til paris med et annet DOL par og hadde en natt der før vi sammen reiste til Bogota.

Det var veldig hyggelig å bli kjente med de og vi gikk til og fra i flyet.. Så var det veldig spesielt da vi landet og det "gikk opp" for oss at vi gikk på samme jord som vår engel!

Tårene rant i strie strømmer!

I Colombia så var vi på det meste 8 norske familier på Halifax, noe som var veldig hyggelig.

Jeg ønsker deg g familen en riktig gooood tur til vakre COlombia!

Hei suniva!

Vil ønske dere god tur til Colombia. Hadde besøk av deg tidligere i dag, men skriver til deg her ... Vi tenker på dere, og gleder oss med dere. Kos dere i Colombia sammen med tvillingene. Gleder meg til å se dem.

Skrevet

Vi reiser den 14 og blir på Zuentana, møter vår lille prins den 18. Lykke til.

Skrevet

Vi reiser den 14 og blir på Zuentana, møter vår lille prins den 18. Lykke til.

rettelse:Zuetana:)

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vert aktiv her inne før, har bare kikket litt på hva dere andre skriver og har fått mange gode tips og råd underveis i prosessen! Men nå MÅ jeg bare svare for det ser ut til at vi skal reise samtidig som dere, suniva.

Vi reiser tidlig på morgenen tirsdag 16 og skal samme reiserute som du beskriver. Kanskje vi møtes da? Hadde vert moro å ha likesinnede å snakke med på turen.

Vi skal hente vår lille datter på 18 mnd i Bogota og gleder oss veldig og har mange sommerfugler i magen...

Vi skal forresten også bo på Zuetana slik som booga.

Kanskje vi møtes?

Nalla

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vert aktiv her inne før, har bare kikket litt på hva dere andre skriver og har fått mange gode tips og råd underveis i prosessen! Men nå MÅ jeg bare svare for det ser ut til at vi skal reise samtidig som dere, suniva.

Vi reiser tidlig på morgenen tirsdag 16 og skal samme reiserute som du beskriver. Kanskje vi møtes da? Hadde vert moro å ha likesinnede å snakke med på turen.

Vi skal hente vår lille datter på 18 mnd i Bogota og gleder oss veldig og har mange sommerfugler i magen...

Vi skal forresten også bo på Zuetana slik som booga.

Kanskje vi møtes?

Nalla

Hei! Så koselig. Vi tenkte også på Zuetana, men blir på Halifax første natta. Siden drar vi tikTunja og henter gulljentene våre. Blir trolig der en natt eller så før retur. Om det da blir Halifax, Zuetana, Santa Marta, eller San Andres er ennå ikke beskemt....

Håper vi treffes. Det blir en lang tur, så det er jo flott om vi er flere!!

Sees!!

Skrevet

Ville bare ønske dere god tur til Colombia for å hente hjem jentene deres :-)

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...