Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mitt navn er AnneGrethe Nythe. Jeg har et problem med min eks han har vanskelig med å forstå at min sønn på snart 4 blir helt umulig når han har fått i seg sukker ,så jeg lurer på om noen har noe skriftlig på urdu om dette temaet så min eks fårstår at min sønn får vondt av det selv og at reaksjonen kommer etter en stund så min eks ser det ikke .

Skrevet

Hvis det er sukkerallergi du mener , så kan du spørre på allergisidene . Men gi gutten sukker i passe tid før eksen skal ha gutten ....så får han se selv.

Gjest en ADHD-mor
Skrevet

Det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på at sukker gjør barn hyperaktive. Kilde: Sekretariatet i ADHD-foreningen.

Allergi er eventuelt noe annet!

Gjest fra sine
Skrevet

AD\HD er en feilkobling i hjernen, og den kan ikke bøtes med mindre sukker..

Skrevet

Det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på at sukker gjør barn hyperaktive. Kilde: Sekretariatet i ADHD-foreningen.

Allergi er eventuelt noe annet!

Hei takk for svaret ditt men jeg tok bare et sted for å fa litt info . Jeg vet at min sønn ikke har ADHD. Jeg har fått tips i fra andre om hva jeg skal gjøre ,så det var ikke helt botrkasta å spørre på denne siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...