henna2 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hei mitt navn er AnneGrethe Nythe. Jeg har et problem med min eks han har vanskelig med å forstå at min sønn på snart 4 blir helt umulig når han har fått i seg sukker ,så jeg lurer på om noen har noe skriftlig på urdu om dette temaet så min eks fårstår at min sønn får vondt av det selv og at reaksjonen kommer etter en stund så min eks ser det ikke . 0 Siter
chanti Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hvis det er sukkerallergi du mener , så kan du spørre på allergisidene . Men gi gutten sukker i passe tid før eksen skal ha gutten ....så får han se selv. 0 Siter
Gjest en ADHD-mor Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på at sukker gjør barn hyperaktive. Kilde: Sekretariatet i ADHD-foreningen. Allergi er eventuelt noe annet! 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 AD\HD er en feilkobling i hjernen, og den kan ikke bøtes med mindre sukker.. 0 Siter
henna2 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på at sukker gjør barn hyperaktive. Kilde: Sekretariatet i ADHD-foreningen. Allergi er eventuelt noe annet! Hei takk for svaret ditt men jeg tok bare et sted for å fa litt info . Jeg vet at min sønn ikke har ADHD. Jeg har fått tips i fra andre om hva jeg skal gjøre ,så det var ikke helt botrkasta å spørre på denne siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.