Gå til innhold

USA fått tildelinger fra Kina!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå raser det inn med tildelinger til USA! De er jo noe etter oss i tid, så det blir artig å følge med dem utover kvelden. Mobilen er satt til lading - vi kan jo riskikere å få Telefonen en av de første dagene!!!!

Skrevet

hvor ser du det? jeg er inne på yahoo, men ser kun at Jrland har fått. Så Spennende..

Skrevet

WOW! Tildelingsradaren min har sviktet - Jeg ventet dem ikke før i slutten av uka.

Så flott da! :o)

MVH

Skrevet

hvor ser du det? jeg er inne på yahoo, men ser kun at Jrland har fått. Så Spennende..

Du ser sikkert på APC-listen. Jeg er inne på DTCMay2004-lista.

Skrevet

Du ser sikkert på APC-listen. Jeg er inne på DTCMay2004-lista.

Hei :o)

Kan du ikke være så snill å legge ut direktelinken til DTC Mai gruppa, slik at vi også kan få lese der :o) (Hvis det går an altså...??)

Klem fra

Skrevet

Hei :o)

Kan du ikke være så snill å legge ut direktelinken til DTC Mai gruppa, slik at vi også kan få lese der :o) (Hvis det går an altså...??)

Klem fra

Som du vet er ikke jeg vestavinn, men tenkte jeg kunne svare deg allikevel. De ulike DTC gruppene er for de som fikk sendt papirene sine til / ble registrert hos CCAA i den aktuelle måneden. Det må søkes om medlemsskap.

Hvis du selv ønsker å bli medlem av din gruppe så finner du den her.

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

egg1365380319
Skrevet

Du milde moses! Så raskt! Vi venter også på tildeling denne måneden, men hadde ikke regnet med tildeling før i neste uke! Hvis du bruker AF får du nok tildeling før oss for vi bruker VB, så kanskje blir det ikke tildeling før i neste uke likevel. Vi er kjempe spent! Nå er det like før!

Skrevet

Nå er 31.mai bekreftet fra USA som lid dato som har fått tildeling, hvis jeg forstår det riktig. Så spennende for dere så venter nå. Vi er lid 2.juli. Jeg gleder meg på vegne av dere som nå står først i køen.Lykke til de nærmeste dagene.

Skrevet

Yes!!!

Nå skjer det snart noe, her også. Det blir vel ikke noe før neste uke tenker jeg,men så spennende da! Det er så rart å tenke på at nå skal vi snart få et bilde av et barn som skal bli vårt, helt utrolig.Hvordan skal man få sove nå da mon tro, og idet hele tatt få gjort noe fornuftig de nærmeste dagene, ja ja det får bli som det blir.

Lykke til alle mai ventere!

hilsen

Skrevet

så morsomt for dere som nå venter på den store telefonen..

Jeg er bare så veldig nysgjerrig,.. er det "køordning" ifht land også??

Skrevet

Som du vet er ikke jeg vestavinn, men tenkte jeg kunne svare deg allikevel. De ulike DTC gruppene er for de som fikk sendt papirene sine til / ble registrert hos CCAA i den aktuelle måneden. Det må søkes om medlemsskap.

Hvis du selv ønsker å bli medlem av din gruppe så finner du den her.

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

Takk skal du ha for linken :o) Takk for sist forresten !! Håper vi får det til snart igjen !!!!!

Jeg har forresten "stjælt" eventyret ditt, og tuppeline elsker det !!

Stor klem fra

Gjest Mammamia på FUB
Skrevet

Åhhh, disse dagene er alltid like morsomme. Jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på at det blir vår tur en gang.Men det er nok minst et lite år til enda.

Lykke til dere som venter! Tenk, nå er det rett rundt hjørnet - det må være en fantastisk følelse.

Skrevet

Takk skal du ha for linken :o) Takk for sist forresten !! Håper vi får det til snart igjen !!!!!

Jeg har forresten "stjælt" eventyret ditt, og tuppeline elsker det !!

Stor klem fra

Ja, takk for sist. Kjempekos. Så hyggelig at tuppeline også ønsker å høre eventyret om seg selv :-))

Her fortelles det eventyr flere ganger i uka.Både om lillesøster og storesøster. Stor stas.

Skrevet

Tror jeg vet hvem du er, gleder oss med dere! Det er gøy å bbli tobarnsforeldre!!!

;-)

Skrevet

Tror jeg vet hvem du er, gleder oss med dere! Det er gøy å bbli tobarnsforeldre!!!

;-)

Ja, du kjenner meg og takk for sist på "foreldrekurs-treffet"! Nå venter vi med lengsel og smerte på tildelingen. Far i huset tror den kommer i morgen, det har han hatt en følelse av. Mailer deg når så skjer!

Skrevet

Ja, du kjenner meg og takk for sist på "foreldrekurs-treffet"! Nå venter vi med lengsel og smerte på tildelingen. Far i huset tror den kommer i morgen, det har han hatt en følelse av. Mailer deg når så skjer!

Gjør det, må vite nytt!!!! Hils far i huset og barn!!

Klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...