Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat fått listen over papirer som skal samles inn til Kina.

Jeg lurer på noe i den forbindelse og håper jeg får svar her fortest mulig.

1. Kopi av passene. Gjelder dette også barn?

Mitt pass går ut i mai 2006, må jeg da fornye det?

2. 2 passbilder av hver, gjelder dette også barna?

Jeg er så utålmodig etter å komme igang, vi har jo byttet fra Korea for en uke siden og er ikke kommet lenger!!

Ja, jeg vet at det kommer et barn, har adoptert to ganger tidligere, men jeg venter likevel mye nå også og gleder meg så utrolig mye!!!

Takker på forhånd og håper noen vil svare meg i kveld, skal nemlig til byen i morgen og kan da ordne veldig mye...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164245-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-kina-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Jeg forstår godt du er utålmodig. Jeg skal prøve å hjelpe litt på vei:

1. Kopi av passene. Gjelder dette også barn? Mitt pass går ut i mai 2006, må jeg da fornye det?

Ja det ville jeg gjort, fått nytt pass altså. Og ni, du trenger ikke kopi av ungenes pass.

2. 2 passbilder av hver, gjelder dette også barna?

Nei.

Jeg er så utålmodig etter å komme igang, vi har jo byttet fra Korea for en uke siden og er ikke kommet lenger!!

En uke er da ikke lenge! Det går raskt å samle papirene som skal til bare dere kommer igang. :o)

MVH

Takker på forhånd og håper noen vil svare meg i kveld, skal nemlig til byen i morgen og kan da ordne veldig mye...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...